Gå til innhold
Hundesonen.no

Salo, Stina og Dita


Mumle Mu
 Share

Recommended Posts

Veldig valpesjuk om dagen, valpetida har gått så altfor fort, straks 11 måneder, jo! Inntil vi får kjøpt hus, så er det inntakstopp, så får nok nøye meg med å se på valpebilder..

Da er vi i samme situasjon :) Følger spent på planlagt kull i USA og i Finland......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salo og Stina er selvsagt godt gift. Dette er bryllupsbildet.

Salo har fått seg rullator! Gamle mannen har et slarkete korsbånd, og operasjon er ikke aktuelt. Framparten og hodet (alt er relativt, han er bortskjemt som fy..) er fint, så vi tok en råsjangs på at

Verdens vakreste, fineste, kuleste og beste. Herregud,jeg er så glad i den bikkja at jeg nesten dør på meg 12 1/2 år har han rukket og bli, vi håper vi får noen år til! Fineste Stina <3

Posted Images

Fantastisk fine langsnuter! Jeg liker borzoier :)

Trimmer du dem på noe vis, eller er de bare ikke like langhårede som visse andre man ser?

Takk, takk :D Trimmer de ikke, nei :) Tisper har gjerne litt mindre pels enn hannene. Stina har lite pels og Dita har fortsatt valpepelsen sin. Veldig spent på hvordan den blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mulig jeg blir å plage noen med spørsmål ja :ahappy: Så forsøker jeg å følge med på den myndenerde-tråden og leser alt jeg kommer over ellers. Spennende hunder og jeg tror egentlig at en sånn kunne passet her om tid og stunder...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Han er utrolig fin, håper dere fortsatt har en stund til sammen! Er helt forferdelig å tenke på at de ikke er med oss resten av livet... og jeg tror det er noe ekstra spesielt med dalmatinergutter altså, de er bare fantastiske.

Håper jeg også! Det er helt forferdelig at han ikke skal leve hele evigheten :`( Av alle dyra jeg har hatt opp igjennom, så blir det definitivt verst å miste han her. Han er rett og slett magisk, han, får aldri en sånn hund igjen <3

Dere har fantastiske dalmisgutter begge to, jeg er offisielt avstandsforelsket (i bikkjene altså) :wub:

Hunder er for bra for denne verden.

De er det :heart:

For en kjekkas! Håper på mye god tid fremover! :)

Takk, takk! :) Vi nyter dagene, prøver å ikke ta sorgene på forskudd, han har overrasket før, han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...