Gå til innhold
Hundesonen.no

Den reklamen øverst på Sonen side..


Recommended Posts

Jeg kjøper mye på nettet, og det hender derfor jeg klikker på relevante reklamer jeg ser. Som den øverst på Sonens side, reklamen for www.ipet.no. Det som imidlertid irriterer meg, er at istedenfor å åpne en ny fane/side, så forlater jeg samtidig Sonen og forsvinner inn på den nye nettsiden. Jeg mister altså nettsiden jeg var på. Det liker jeg ikke.

Er det ikke mer vanlig at NY fane åpnes, så man slipper å miste det man satt og drev på med/leste på den opprinnelige siden, bare fordi man ble fristet av reklamen? Er det mulig å fikse her på Sonen sånn at reklamene ikke gjør at man forsvinner fra Sonen, men at ny fane åpnes?

Sikkert ingen big deal, men for meg er det sånne småting som jeg liker at "flyter smooth" i hverdagen med mye pc-bruk :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan høyreklikke på lenken og velge "Åpne i ny fane". :)

Jeg er klar over det :- ) Men jeg var ikke klar over at reklamen her på Sonen IKKE åpner nytt nettvindu før jeg allerede har klikket på den (på normal måte) og først da oppdager jeg at jeg skulle ha brukt høyreklikke osv, må gå tilbake, åpne på nytt med ny måte osv..

Jeg er vant til at reklamer åpner seg i nytt vindu, det er som regel sånn det gjøres, så når de IKKE gjør det, blir det litt tungvindt.

Tror egentlig de fleste liker å beholde den nettsiden de opprinnelig var på, selv om de lar seg friste av en reklame et øyeblikk. Så hvorfor kan ikke Sonen bare gjøre det sånn, at reklameklikk fører til at ny fane åpnes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...