Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt innhold ikke funnet?


Recommended Posts

Du står på forumet, og ikke inne på medlemmer? Hvis du har lest en pm eller sett på en bruker, og så trykker nytt innhold, så funker det ikke, fordi man kommer på feil del av forumet. Evt du har ikke vært pålogget et annet sted (på nettbrett e.l.) sånn at alt registreres som lest uten at du egentlig har lest det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å trykke på "New Content" hver gang jeg er på sonen å snoker. men nå fungerer den ikke? help!

Når jeg er på pad'en så virker det ikke hos meg heller, men på pc'n så er det normalt. Ble plutselig sånn for en stund siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har ikke vært her på en stund, men nye innlegg-knappen fungerer ikke hos meg ihvertfall. Må trykke meg innpå hvert forum, og dette er når jeg kommer rett innpå siden, ikke etter pm eller å ha vært innpå medlemmer.

Edit: Bare glem det, når jeg skulle ta skjermbilde såg jeg at jeg hadde trykket på "tråder jeg deltar i" eller noe, og de er jo ikke oppdatert på gudene vet hvor lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...