Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker i kaninskinn selges, nye leker s. 8


Recommended Posts

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prøvde leka på agility trening idag, aldri mer Tuva tok like godt hele leka og gjemte seg i tunellen Så den er altfor populær

*notere seg ned hvilke hunder jeg ikke tør passe* :lol:

Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "e

Altså - med sånne tilbakemeldinger gleder jeg meg bare ennå mer til vi kan kjøpe mini-leke! :D

Jeg sitter og venter utålmodig på mini-båndene :P Regnet med de skulle komme i løpet av forrige uke, men nei. *sukk*

Satser på at de er i postkassen i morgen :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hunden til å automatisk få lyst til å spise kaniner av disse lekene altså(siden flere av dere ikke vil ha det, fordi dere selv har kaniner)? Har kanin, men disse lekene så artige ut! Men kan jo ikke risikere det om dyret plutselig blir kaninspisende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hunden til å automatisk få lyst til å spise kaniner av disse lekene altså(siden flere av dere ikke vil ha det, fordi dere selv har kaniner)? Har kanin, men disse lekene så artige ut! Men kan jo ikke risikere det om dyret plutselig blir kaninspisende :P

Jeg tenker at de kanskje kan assosiere lukten og tenke "oh, enda en pipeleke" :P Mine går løs med dem i innhegninger og jeg tar i allefall ingen sjanser :) Men det spørs jo hvilket kanin og hundehold man har, om man ikke har hund og kanin løse sammen så er det sikkert noe annet.

Og så kommer det nok an på hunden, vil jeg tro. Ganzie hadde nok ikke brydd seg om kaninene uansett om hun hadde fått leke med en kaninskinn-leke, mens Inya har litt dårligere impulskontroll og kunne nok funnet på å teste om kaninene er like gøyale å tygge på som en skinn-leke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde leka på agility trening idag, aldri mer :P Tuva tok like godt hele leka og gjemte seg i tunellen :lol: Så den er altfor populær :lol:

:lol: :lol: Det var kanskje ikke helt det du hadde planlagt, nei :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt miiin? (tror betaling har gått gjennom? Håper det, glemte å sjekke :P ) *utålmodig* Går å sjekker postkassa hver dag og blir like skuffa hver gang. (ignorerer at posten ikke kan teleporteres) :lol:

Din ble sendt på ettermiddagen den 14, så den burde i allefall ikke være langt unna. (litt vittig at du som bor nærmest meg tydeligvis får pakken senere enn de som bor langt i sør, når pakkene ble sendt samme dag :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din ble sendt på ettermiddagen den 14, så den burde i allefall ikke være langt unna. (litt vittig at du som bor nærmest meg tydeligvis får pakken senere enn de som bor langt i sør, når pakkene ble sendt samme dag :lol:)

Ja, jeg syns det er litt rart :lol: Men da kommer den sikkert i morgen, for den var ikke i postkassa i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er litt rart :lol: Men da kommer den sikkert i morgen, for den var ikke i postkassa i dag!

Satser på den kommer snart, ja. Litt merkelig at det skal ta over en uke fra Namsos til Stjørdal :huh:

Går det ann å få sydd inn en sånn pipesak i leka? Da tror jeg Leo også ville likt den :)

Jeg har kjøpt pipe-ting, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal få lagt dem inn uten at det går på bekostning av slitestyrken på leken. Men jeg jobber med saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på den kommer snart, ja. Litt merkelig at det skal ta over en uke fra Namsos til Stjørdal :huh:

Jeg har kjøpt pipe-ting, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal få lagt dem inn uten at det går på bekostning av slitestyrken på leken. Men jeg jobber med saken :)

Si ifra om og når du får det til da, vil gjerne ha en, og gjerne medd strikk i båndet og ikke alt for lang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den framme! Kattepusene er meeeeeget fornøyd, dog ble de noe satt ut når bikkja fikk lukta på leka. Tror ikke jeg har sett han gå så amokk på lenge! Ikke nubbesjangs at pusene kan ha leka framme med bikkja løs i leiligheten i hvert fall, da får de ikke ha den i fred :P

Tokyo lukta noe ekstremt på den med en gang og begynte så å bite og kaste rundt på den, så kom Taiga og tok over. (hun er sjefen av de to når det kommer til leker) Lå og rulla og sparka og beit i leka.

Kanin er topp! Hilsen alle dyra her i heimen :P

EDIT: Bikkjeskinnet fikk beskjed om å roe seg og etter å ha prøvd å stjele leka fra Taiga og fått noen tilhørende rapp på nesa med små taigapoter ligger han fint unna. Så nå har hun kost seg med leka i 10min :P Hopper rundt og ruller osv. :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på den kommer snart, ja. Litt merkelig at det skal ta over en uke fra Namsos til Stjørdal :huh:

Jeg har kjøpt pipe-ting, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal få lagt dem inn uten at det går på bekostning av slitestyrken på leken. Men jeg jobber med saken :)

*krysser fingrene for at den ikke har forsvunnet i posten!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut film av Max i tråden hans hvor han leker med sin nye kaninleke, den falt i smak, ja!

PS. Ganzie, jeg kunne tenkt meg en kanindummmy-ish sak til Eine. Hva tror du om det?

Så den, herlig :wub:

Hmm, kanindummy, hvor stor skal den være? Og hva kan/skal man "fylle" den med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 nye leker til salgs, alle tre er med kort løkke, fin til å ha i lomma. Lengden er 35-36 cm tilsammen med skinn og løkke.

Prøvd meg på litt "spenstigere" farger på løkkene denne gangen.

Nr 1: SOLGT

DSC_6450_zpsb745c681.jpg

Sjokkrosa løkke og svart/tan skinn.

Nr 2:

DSC_6444_zps3090b462.jpg

Lilla løkke, svart/tan skinn. (bildet lyver, den er veldig lilla i virkeligheten)

Nr 3: SOLGT

DSC_6446_zps9e05061f.jpg

Blå løkke, svart/tan skinn.

Pris er 300,- pluss porto kr 19,-

Har også en mus til salgs:

DSC_6460_zps26df62ee.jpg

Dette er en katteleke, med en tøypose catnip. 11 cm lang.
Pris: 100,- pluss porto kr 19,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Altså katteleke kom i posten i går, glad katt lekte litt med den men ikke overekstatisk. I dag roadkill spist av bc.. Håper den kommer ut igjen. Så det ble desverre en kortvarig leksak. Memo til seg selv: ikke la leker ligge fremme når du er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har greid å få av halen på vår mus :P Tror jeg i hevrt fall, akn ikke se halen på musa lenger, men ahr dog ikke funnet halen none plass. Så kan hende Taiga har spist den :P Ser ut som de har gnagn litt på pelsen her og der også. :P Sømmen er også "løsnet" en smule, tydelig at Tiaga har hatt noen iherdige forsøk på å få tak i catnipen/drepe kaninen xD

Lever dog i beste velgående enda, tidenes favorittleke dette her! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra når du har laget en med litt lang løkke igjen i knæsj pink :-P Vi vil ha en til, greit å ha to å bytte i ;-)

Det skal jeg gjøre :)

Hva er prisen på den midterste leken? Og hva blir total pris inkludert frakt om jeg bestiller den siste hundeleken og musen? :)

Den lilla? Den koster 300,-. Om du kjøper katteleke og hundeleken så blir portoen den samme, så totalt blir det 419,- for begge, inkl porto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den, herlig :wub:

Hmm, kanindummy, hvor stor skal den være? Og hva kan/skal man "fylle" den med?

Oppdretter sier den kan fylles med sånn som man isolerer rørledninger med, skum eller foam. Inbiller meg at det kan bli litt dyrt? Går det ikke an å bare fylle den med noen gamle sokker eller noe slikt?

Den kan være ca 20 cm lang og 22 cm i diameter.

Hva tror du sånn ca en sånn vil koste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretter sier den kan fylles med sånn som man isolerer rørledninger med, skum eller foam. Inbiller meg at det kan bli litt dyrt? Går det ikke an å bare fylle den med noen gamle sokker eller noe slikt?

Den kan være ca 20 cm lang og 22 cm i diameter.

Hva tror du sånn ca en sånn vil koste?

Rundt 16 til 24 kr per meter.

Edit: det varierer etter tykkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Lill med Perfect image er fremdeles aktiv med collie oppdrett både med lang og korthår. Enklest er nok å ta kontakt på Facebook med henne privat, tror ikke hun har tilgang på Messenger på kennel siden sin dessverre. Hun venter et korthårskull i disse dager (uke 17) og jeg vet hun har noen spennende planer fremover også. Verdt å ta kontakt, eventuelt mase litt om du allerede har sendt henne en melding! Ikke sikkert du får svar sånn helt med en gang da den dama har mange baller i luften, kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for arbeidet hun gjør. 😂    Tine (kennel laabanden) som er tagget over her har i hvert fall 1 om ikke 2 korthårs hannhunder ledig akkurat nå, og er vel ikke utelukket at det blir en kort/langhårsparring der i fremtiden, men det kommer helt ann på hvilken hannhund det blir på kortis tispa hennes i fremtiden.  Ann Gjertrud (Kennel NoorWay) er jeg usikker på om avler fremdeles, men er ikke sånn kjempe kjempelenge siden jeg så en annonse fra henne så sant jeg husker rett. Hun var aktiv her inne før, om du søker på Noor, Ninja eller Miyagi (usikker på hvordan det skrives) så finner du henne nok. Men er ellers vanskelig å finne på nett om dagen svjv.  Hadde anbefalt @Kensington Gate , men tror ikke hun avler pr.d.d.    Du kan søke opp norsk collie markedsplass på Facebook, der deles det annonser. 😊 NCK fikk ny nettside for ikke så kjempelenge siden, men oppdateringene har gått sakte dessverre.   
    • Jeg kan ikke se å finne Kennel NoorWay noe sted - verken gjennom Google eller Facebook. Har du mulighet til å sende en lenke? Ellers noterer jeg meg resten av det du skriver, og vil legge stor vekt på gemytt! Takk for hjelpen 
    • Tusen takk for gode tips! Her har jeg litt å sjekke ut 
    • Jeg soser rundt i valpefeber, feriefeber og ferieplanlegging...
    • Ja, det kommer til å bli brukt sekk til valpen. Men vi har lyst til å kanskje leie en hytte og ta små dagsturer med både valp og godt voksen hund.  Sykkelturer utgår pga det blir for tungt med 30+ kg i sykkelvogn.  Alt kommer til å gå på valpens premisser.  Men vi vil gjerne ha turterreng som er ganske flatt, pga eldre hund med hofteplager, og pga tung sekk i krevende, kupert terreng er skummelt.  Setter gjerne tips på turrterreng, eller lettgåtte turer: hele sørlandet, Telemark og Asker område På forhånd tusen takk
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...