Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeleker i kaninskinn selges, nye leker s. 8


Recommended Posts

Jeg har for tiden tre kampleker i kaninskinn til salgs.

To viltgrå med rødt håndtak, 33-34 cm lange.

Edit: En rød er solgt, en igjen til salgs.

DSC_6284_zps5859b69e.jpg

Ett med svart håndtak, 31 cm lang.

DSC_6287_zps2f857a0c.jpg

Lekene koster 250,- pr stk, pluss evt frakt.

Kaninene er hjemmeavlet og slaktet hjemme. Kan vel ikke påstå de er økologiske, men de har i allefall hatt et fint liv, og en human avslutning. (bare så det er avklart at det ikke er noen kinesisk pelsindustri jeg har kjøpt skinn fra :P )

Inya går god for at disse er kule, hun får ikke leke med dem da hun ikke kan forbinde kaniner med leketøy, men hun har veeeeldig lyst, sitter og skriker under bordet mens jeg syr :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prøvde leka på agility trening idag, aldri mer Tuva tok like godt hele leka og gjemte seg i tunellen Så den er altfor populær

*notere seg ned hvilke hunder jeg ikke tør passe* :lol:

Her er det bare å produsere i vei Nei, jeg har ikke kaniner for å produsere hundeleker, men jeg synes det er veldig fint å kunne utnytte alt på dyret, både kjøtt og skinn Bonus å kunne levere "e

Noe sånt hadde kattene her digget! Du lager ikke tilfeldigvis katteleker i kaninskinn vell? :P (De driver å tar livet av et par ørevarmere jeg fikk til jul når de får sjangsen, og det er falsk pels liksom, samme med jakkekragepelsen min. Også falsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt hadde kattene her digget! Du lager ikke tilfeldigvis katteleker i kaninskinn vell? :P (De driver å tar livet av et par ørevarmere jeg fikk til jul når de får sjangsen, og det er falsk pels liksom, samme med jakkekragepelsen min. Også falsk)

Jeg har litt avskjær som jeg har lekt litt med tanken om å lage katteleker av, faktisk :) Men jeg er litt usikker på hva en katt "tenner" på? Ball med kaninskinn utenpå, eller kaninskinn i en snor?

Tror du forressten lekene holder til en 30 kg Flat?

At de ikke er sånne som revner med engang liksom? :)

Jeg har sydd de ganske godt, så jeg vil tro de holder ganske heftig lek. Nylonbåndet går gjennom hele leken, så det er ikke bare kaninskinn på skinn-delen. Så det forsterker ganske bra.

Bruker nylontråd beregnet på skinn, så den er i allefall solid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sydd de ganske godt, så jeg vil tro de holder ganske heftig lek. Nylonbåndet går gjennom hele leken, så det er ikke bare kaninskinn på skinn-delen. Så det forsterker ganske bra.

Bruker nylontråd beregnet på skinn, så den er i allefall solid :P

Så bra! Har opplevd noen ganger at leken revner etter første drakamp :P

Men jeg har veldig lyst på den ene røde leken :) vet du sånn ca hvor mye det blir i frakt?

De er jo ganske lette, så jeg regner ikke med at det blir såå mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Har opplevd noen ganger at leken revner etter første drakamp :P

Men jeg har veldig lyst på den ene røde leken :) vet du sånn ca hvor mye det blir i frakt?

De er jo ganske lette, så jeg regner ikke med at det blir såå mye :)

Som sagt så skal den tåle en trøkk, jeg har i allefall forsterket dem med det i tankene :)

De veier rundt 45 gram, så med konvolutt blir det litt over 50 gram. 19 kroner med A-post :)

Jeg har kaninskinnleker til kattene mine. Får kjøpt de billig på utstillinger, er små "baller" :) Husker ikke hvor mye de kostet, men 30-40 kr for en kanskje?

Skal se om jeg får til å lage noe morsomt for katter også :ahappy: Liker katter å leke med pipeleker? (jeg spør som en dust fordi de kattene vi har hatt ikke er de som raser rundt og herjer med leker, de eter og sover :rofl: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :) Send meg PM med navn og adresse, så skal du få kontonr :)

Beklager, tok meg plutselig i å ombestemme meg, jeg tror det blir litt kort håndtak for meg, så søkte jeg her på forumet og fant noen som tar inn lignende leker med litt lengre håndtak! Så takk men nei takk! Beklager ubesluttsomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, tok meg plutselig i å ombestemme meg, jeg tror det blir litt kort håndtak for meg, så søkte jeg her på forumet og fant noen som tar inn lignende leker med litt lengre håndtak! Så takk men nei takk! Beklager ubesluttsomheten.

Helt ok :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så veldig "fluffy" og fine ut!

Jeg har laget noen slike i kaninskinn, men de ble veldig tynne syntes jeg. Jeg sydde skinnet fast på jeans stoff som forsterkning, men da ble det jo også masse sømmer som ble lett synlig i den tynne pelsen.

Ser ut som om du har bedre pels en det jeg fikk kjøpt.

kjempe flotte var de iallefall :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt avskjær som jeg har lekt litt med tanken om å lage katteleker av, faktisk :) Men jeg er litt usikker på hva en katt "tenner" på? Ball med kaninskinn utenpå, eller kaninskinn i en snor?

Jeg har sydd de ganske godt, så jeg vil tro de holder ganske heftig lek. Nylonbåndet går gjennom hele leken, så det er ikke bare kaninskinn på skinn-delen. Så det forsterker ganske bra.

Bruker nylontråd beregnet på skinn, så den er i allefall solid :P

Spørs om de skal brukes til hjemmebruk eller utstilling regner jeg med. på utstilling er kanskje en "viftepinne"ish sak spennende.

For vår del blir det hovedsaklig til hjemmebruk. Ting som kan bæres er populært, lager det litt lyd ala rasling/knitring etc eller har catnip i seg kan det trigge mer enn "bare" selve pelsen. (Her trigges de nok av selve pelsen i utgangspunktet regner jeg med, spesielt frøkna har en ting for pels)

Kjøpte en slik en sist jeg bestilte fra Animail og den tente de vilt på, dessverre var det "bare" strikket stoff så den ble fort ødelagt, den knitret inni og hadde kattemynte i seg. (Kattemynte inne i en plastikk "pose" sak som knitret når de bet på den) + fjærene da, de var spennende, men levde ikke lenge de heller :Phttp://animail.no/roller-med-fjadrar.html

Ca 5-7cm lang, relativt tynn og lett.

Ellers er noe ala disse alltid en slager http://animail.no/plyschmus-med-bjallra-5cm-12-pack.html

Samt aliminiumsfolie rullet som en ball, papir rullet som baller, random plastikk biter. Ja. you name it, det meste er spennende for mine :P Vi bruker en dressurpisk som "viftepinne" liksom, spennende i massevis den :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en - farge spiller ingen rolle.... Noah elsker pels, håndtaket bryr han seg mindre om.... :)

Hehe, det skal vi ordne :) Send meg pm med navn og adresse, så skal du få kontonr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var alle solgt :) Så morsomt at det er så stor interesse for slikt :ahappy:

Jobber med flere, så om noen er interessert så kommer det flere i løpet av uka :)
Om det er spesielle ønsker, slik som lengde på håndtak etc, så ta gjerne kontakt, så skal jeg se om vi ikke får ordnet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske ny kaninleke så trenger ingen ny etterpå, men det er sikkert flere enn meg som liker håndtak med lengde på (har en hund som elsker å jakte), og gjerne med strikk :) Isåfall bestiller jeg den gangen jeg trenger ny :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...