Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

NÅH blir det lett å være sarkastisk! Husk bare å bruk riktig smiley! ;)

Nei nei, skal du være sarkastisk må du selvfølgelig bruke feil smiley! Skjønner du ingenting? ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei, skal du være sarkastisk må du selvfølgelig bruke feil smiley! Skjønner du ingenting? bth_wink3.gif

Åh nei! Nå ble alt veldig vanskelig! Jammen nå ville ikke den gamle smilien vise seg. @ ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen.

Min egen feil, men jeg merker faktisk at blunkesmileyer får meg til å gå litt i vranglås noen ganger. Er noen som bruker dem hele tiden, istedenfor vanlig smiley, og jeg vet de ikke mener noe med det, men er bare noe med den som er utrolig provoserende. All krig blir startet av blunkesmileyer.

• Like 9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen.

:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dude, I know, right? Helt opp der med mobberen :poke: , nihilisten :faceless: , narsissisten :queen: , feministen :sint_01: og blotteren :icon_suspicious:

• Like 6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ikke slike store, jeg får fnatt av alt for store smilyes. Det tar jo all fokus fra teksten. Hater pille-seg-i-nesen-smilien!

I hear ya sistah!! Jeg synes den pille nese-smileyen er ekkel...

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får være

for gammel og  for ny
foreløpig :) en eller annen grunn så fucker nesa seg på de :P

Takk AnetteH *sånn-blomster-smiley*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest 2ne

I mitt noe speiselle hodet er den som her her, ;) mere nedlatende enn de jeg f.eks. Har på mobilen min :P finnes masse forskjellige blunketegn :D

Ja, det er det! :)

Jeg legger skylda for all kranglinga her inne på blunkesmileyen. Tipper vi finner en blunkesmiley i hver eneste dramatråd som noen sinne har herjet på sonen. Like greit å legge den død med en gang. :P

Jeg skjønner jo det at en feilplassert smiley kan starte en krig. Jeg sier nei til smileys!

NÅH blir det lett å være sarkastisk! Husk bare å bruk riktig smiley! ;)

Sarkasme er ikke ønsket her på sonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner jo det at en feilplassert smiley kan starte en krig. Jeg sier nei til smileys!

Jeg sier ja til ditt nei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forskjell på hyggelig humoristisk sarkasme, og ondsinna nedlatende sarkasme, frøken 2ne :P Det er vel helst det sistnevnte som er uønska stort sett i hele samfunnet :ahappy:

Å herregud. This again?

Sa jeg det ikke. Drama med en gang blunking er involvert. Jeg sier fortsatt ja til et nei!

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest 2ne

All sarkasme er ondsinnet, og all bruk av smileys kan misforstås. Jeg foreslår at vi heller skriver våre smileys i stjernetegn, som dette *smiler* *ler* *tøyser* *ler hånlig* osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Guest 2ne

Føler det er mye stråmanner ute og går nå.. :santa-smiley-ho-ho-ho: :Snowman:

Det har ikke noe med stråmenn å gjøre, selv om det stadig er en fin måte å underkjenne andre på. Da det ble laget en poll her for noen måneder siden, så var 67.41 % fornøyd med sonen sånn som det var, og allikevel har sonen forandret seg siden da til sånn som det er nå, fordi 23 % mener det er usaklige debatter med personhets her. Og nå er det blunkesmiley som er problemet. Jeg kjenner at jeg begynner å få nok av alle problemene her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive