Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny blunke smiley..


Recommended Posts

Hei :D

Kan vi få ny blunke smiley? Synes denne ;) noen ganger blir tolket som overlegen, ironisk smiley, og da ikke alltid blir riktig å bruke, eller den blir tolket feil :P og jeg vil ha en som ikke kan tolkes slik, en sånn god gammeldags ; ) smiley :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen. Min egen feil, men jeg merker faktisk at blunkesmileyer får meg til å gå litt

Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg! Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjor

Dude, I know, right? Helt opp der med mobberen , nihilisten , narsissisten , feministen og blotteren

Blunkesmiley generelt kan jo bli tolket på den måten, også ";-)"

Joda, men akkurat den synes jeg er lettere å tolke feil enn de som jeg har på mobilen f.eks. :)

*kan godt tenkes at det bare er meg, men har hengt meg opp i at vi mangler en blunkesmiley som blunker men smiler mer :aww: *

@Line, fine forslag! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min sverger til gud om at blinkesmiley betyr flørting, han :lol: Den er jammen tvetydig den jæveln (smileyen, altså) :P

Haha, jeg tenkte på det faktisk, mange bruker det jo til flørting ja.. Så da må vi ha en egen flørte-blunkesmiley også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte flere av disse, http://www.clipartof.com/portfolio/beboy/wink , men de koster penger.. Vet noen om noen som ligner som ikke koster penger? :)

Hm, denne kanskje? http://www.picstopin.com/74/winking-smileyjpg/http:%7C%7Cwww*cool-smileys*com%7Cimages%7CWinking-Smiley*jpg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare blunkesmiley til flørting jeg. Ikke så mye ellers. Sånn har jeg alltid vært :)

Det er så rart så forskjellig man er! Herregud som vi har diskutert at blinkesmiley ikke betyr flørting, for meg kan det f.eks bety med "glimt i øyet", "tullete", "forsikrende" eller "ironisk" og ikke minst "overlegent" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley. Jeg har ikke tenkt at det var nedlatende med ;) jeg, bare sånn *blunk-blunk* greie. Noen ganger flørt (sjeldent på hundesonen, må jeg innrømme :P ), noen ganger for å indikere fleip, noen ganger for å hinte om at det er tøys og en sjeldent gang i blant nedlatende ment.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan bytte av smiley skal forandre tolkningen da? Blunketegn er vel bunketegn, samme hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke slike store, jeg får fnatt av alt for store smilyes. Det tar jo all fokus fra teksten. Hater pille-seg-i-nesten-smilien!

jeg googlet, men fant bare sånne :( men finner du små som ligner på sånne som de store? Jeg synes ihvertfall ikke de var så "overlegne" som den vi har nå :) og ellers enig i det siste må jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley. Jeg har ikke tenkt at det var nedlatende med ;) jeg, bare sånn *blunk-blunk* greie. Noen ganger flørt (sjeldent på hundesonen, må jeg innrømme :P ), noen ganger for å indikere fleip, noen ganger for å hinte om at det er tøys og en sjeldent gang i blant nedlatende ment.

Men jeg skjønner ikke helt hvordan bytte av smiley skal forandre tolkningen da? Blunketegn er vel bunketegn, samme hva?

I mitt noe speiselle hodet er den som her her, ;) mere nedlatende enn de jeg f.eks. Har på mobilen min :P finnes masse forskjellige blunketegn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner jo å skjønne hvorfor det er vanskelig å tolke innlegg når det legges så mye forskjellige følelser bare i en smiley.

Ja, det er det! :)

Jeg legger skylda for all kranglinga her inne på blunkesmileyen. Tipper vi finner en blunkesmiley i hver eneste dramatråd som noen sinne har herjet på sonen. Like greit å legge den død med en gang. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...