Gå til innhold
Hundesonen.no

romjulstur/trening


MarieR
 Share

Recommended Posts

I morgen kan jeg ikke, er da på vei ned fra hytta. Og søndagen skal jeg på et lite (vi blir antagelig bare 2-3 stk) hundetreff med noen venner i Storvika på Stjørdal. Bare å komme dit for de som vil. Vi drar når det er fjæra (15.00 den søndagen hvis jeg husker rett) og går rundt vikene mens hundene springer og koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går jo helt sikkert en tur på Ladestien i den tiden uansett, om du vil gå her. Da trenger du ikke brodder heller :P

Det hørtes jo igrunn veldig greit ut :) xxl ligger jo også der :P Hvor blir det best å møtes?

Vi vil gjerne bli med, om dyra ikke er redd for ivrige boxere og vi slipper å kjøre så langt for å bli med;) vi skal ture med nabon og corgien hennes, men hadde vært morro å gå med flere:)

Blaze synes store og ivrige hunder er litt skumle, men det går som regel over. Felix derimot kan kjefte litt, men han er stort sett båndhund uansett i sosiale sammenhenger pga de sosiale antennene sine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil bli med på tur i morgen i 12tida? Jobber til 11 og MÅ innom xxl og kjøpe brodder, er så lei av is! Gjerne en lang tur for vår del :)

Om du skal ut så tidlig i morgen så vil vi gjerne bli med vi også. Begynner jo ikke på jobb før 2, og har litt slakke så om det i verste fall drøyer litt over så gjør det ingen ting, da bare jobber jeg litt lenger etter 5. :)

Ellers kan vi gjerne bli med på sonentur i helgen, bare det ikke blir for tidlig :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo igrunn veldig greit ut :) xxl ligger jo også der :P Hvor blir det best å møtes?

Blaze synes store og ivrige hunder er litt skumle, men det går som regel over. Felix derimot kan kjefte litt, men han er stort sett båndhund uansett i sosiale sammenhenger pga de sosiale antennene sine :P

Jeg bruker som regel å gå rett ned til Djupvika herfra, kan jo møtes der for der er det vel greit for deg å parkere? Du må gjerne parkere utenfor her også altså :)

Om boxerne er i bånd så er det ikke noe problem her heller. Freya har en issue med to typer hunder - de ivrige/voldsomme og de med flatere ansikt.

For the record - det blir ingen trimtur for min del med høyt tempo osv for jeg er pære forkjøla og må ha pustepause i oppoverbakkene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaizer er båndhund, for han hoppehilser på de vi møter når han er løs! :P skeptiske hunder pleier å godta han raskt, når de skjønner han bare er dum, deilig og 4mnd mentalt;)

Hvor er djupvika? Jeg vet hvor xxl er, og jobber i lade alle 80:p ellers kan jeg lite navn på stedene på lade:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan komme til Djupvika vi :) Er ferdig på jobb 11, så må jeg bare hjemom og hente hundene så er jeg klar. Hva om vi sier 11.45 da? Passer det for alle? 91634947 er nr mitt forresten, i tilfelle jeg ikke har nett på mobilen imårra, den begynte å tulle nå i kveld.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...