Jump to content
Hundesonen.no

Snapchat :)

Recommended Posts

merekst (tror jeg) her fortsatt, lite aktivitet hos meg men liker å se andre sine hundebilder :)

2 timer siden, Polfarer skrev:

Ganske sikker på at det er Mud?

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

@Mud er det deg?

Forumet fortsetter under annonsen

Nå går jeg ut i ferie , så da blir det litt mindre plagekollegaer-snap og litt mer hundesnap:P

Felleskontoen er så koselig, så jeg har gått gjennom de siste postene og lagt til folk - ikke freak ut om noen har lagt deg til :P 

16 timer siden, tutle skrev:

Felleskontoen er så koselig, så jeg har gått gjennom de siste postene og lagt til folk - ikke freak ut om noen har lagt deg til :P 

Lambedans eller maritholm?

• Like 2

1 time siden, plutte skrev:

Den første er meg. 😊

Synes det er fint å vite sånn høvelig hvem folk er :lol:

Jeg heter fremdeles laikamor :) Ikke så veldig flink til å sende snap, men synes det er veldig koselig å følge andre med hund. Og sender selvfølgelig selv også innimellom :P

Jeg tror jeg lever på snap :teehe:

Bare å legge til anngjertrud om noen vil følge to collie frøkner + deres hundevenner som sniker seg med av og til :) 

Veldig koselig å følge alle som legger til, elsker hundesnapper :x

• Like 1

Hvis folk vil følge meg, så er det bare å sende en pm :) vil ikke legge det ut offentlig brukernavnet mitt her siden jeg legger ut en god del av barna mine også, men det er i alle fall bare å spørre :) 

Hvis folk vil følge meg, så er det bare å sende en pm  vil ikke legge det ut offentlig brukernavnet mitt her siden jeg legger ut en god del av barna mine også, men det er i alle fall bare å spørre  

Du kan bare legge til meg, frkenlykkelig :)

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

• Like 1

Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant? :) 

Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min. :) 

Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant?  
Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min.  

Og der må jeg si at jeg digger storyene dine! Stor fan av sandyeyecandy :D

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

• Like 1

4 minutter siden, Cavalierflat skrev:

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

+1. Snap er du god på, @SandyEyeCandy!

• Like 1

47 minutes ago, Cavalierflat said:

32 minutes ago, Tommy said:

+1. Snap er du god på, @SandyEyeCandy!

Så innmari hyggelig! :heart: Jeg synes det er kjempemorsomt å se at så mange følger meg, og prøver å lage litt ålreit innhold. :) 

• Like 2

Dere veit at det bare er å la være å legge til folk som legger til dere, og deretter ikke legge ut ting på storyen deres, og så ser ikke folk noen verdens ting, sant?  
Jeg har massevis av folk som følger meg, uten at jeg aner hvem de er. De får se det jeg legger ut på storyen, og så sender jeg litt andre ting til de jeg kjenner personlig. Jeg legger feks ikke til sonen-folk eller andre jeg ikke kjenner som venner, men alle kan gjerne følge storyen min.  

Jeg er fan av storyene dine :) men jeg snapper stort sett via mystory og har ingen ønsker om at heeeele verden vil se

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

• Like 1

7 minutes ago, Kristin_nord said:

Jeg er fan av storyene dine :) men jeg snapper stort sett via mystory og har ingen ønsker om at heeeele verden vil se emoji23.png

Det er jo ikke sånn at folk legger til andre helt på måfå, da, så om folk legger deg til, så er det antakelig fordi de veit hvem du er og er interessert i hund og katt, og det er jo ganske harmløst. :) 

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Det er jo ikke sånn at folk legger til andre helt på måfå, da, så om folk legger deg til, så er det antakelig fordi de veit hvem du er og er interessert i hund og katt, og det er jo ganske harmløst. :) 

Ikke nødvendigvis, jeg fikk en 16år gammel gutt som ville bli venn med meg (to ganger) og et penisbilde fra folk jeg trodde var sonen :lol: (Kun her jeg har lagt ut brukernavn altså :P

Forumet fortsetter under annonsen