Gå til innhold
Hundesonen.no

Snapchat :)


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT!

Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da!

Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen!

Posted Images

Ohh, dem vill jag se... :)

Men jag tror inte jag har någon obesvarad förfrågan? Inte vad jag sett i vart fall?

Aner ikke! Jeg får stort sett beskjed, men det har skjedd ett par ganger at jeg ikke har fått varsel, bare oppdaget det ved en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
48 minutter siden, Mud skrev:

Idiotspørsmål: 

Hvordan finner jeg ut hva jeg heter ? :icon_redface: Jeg hadde mer enn nok med å huske passordet og glemte brukernavn.  

Nå måtte jeg prøve :lol: Du trykker på spøkelset så kommer det opp der tror jeg, Stine-Leira på meg ihvertfall. Tror det er brukernavnet mitt...

Edit: C sier jeg tar feil og navnet andre kan søke på står under det store navnet :lol: Så da er det stinekollstuen.

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Stine skrev:

Nå måtte jeg prøve :lol: Du trykker på spøkelset så kommer det opp der tror jeg, Stine-Leira på meg ihvertfall. Tror det er brukernavnet mitt...

Edit: C sier jeg tar feil og navnet andre kan søke på står under det store navnet :lol: Så da er det stinekollstuen.

Ah!! Takk ! Newbie :icon_redface:

Da heter jeg ahansen681 visstnok..   Bare å legge meg til. Jeg har ikke fått bilder enda: ( 

Hatt snapchat i 2 timer lissm :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Eg tek gjerne fleire sonen folk på snap altså. Er skikkelig koselig med hundesnaps! Sjølv legger eg hovedsaklig ut berre på my story og då stort sett berre tur og hund. ittadakimasu er navnet![emoji1]

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...