Gå til innhold
Hundesonen.no

Snapchat :)


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT!

Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da!

Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen!

Posted Images

  • 2 months later...

Hvordan vet man at noen har fjernet deg fra listen egentlig?

Man vet ikke det. Men innimellom, når man sender snap til "alle" så får du beskjed om at noen du allerede har på lista har godtatt deg. Så det betyr at de har slettet deg, men så lagt deg til igjen...Tror jeg. Altså sender du en venneforespørsel til de du har sletta når du sender en snap til de, i den tro om at de ikke har slettet deg.

Nå går det egentlig litt i surr for meg...Men anyways. Ganske sikker på at du ikke får vite at noen har slettet deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke det. Men innimellom, når man sender snap til "alle" så får du beskjed om at noen du allerede har på lista har godtatt deg. Så det betyr at de har slettet deg, men så lagt deg til igjen...Tror jeg. Altså sender du en venneforespørsel til de du har sletta når du sender en snap til de, i den tro om at de ikke har slettet deg.

Nå går det egentlig litt i surr for meg...Men anyways. Ganske sikker på at du ikke får vite at noen har slettet deg :)

Takk for svar :) Irriterende å ikke vite, når man sender til alle og listen er lang, hadde det jo vært ok å kunne korte den ned, siden faktisk en del av dem ikke mottar uansett.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet ikke det. Men innimellom, når man sender snap til "alle" så får du beskjed om at noen du allerede har på lista har godtatt deg. Så det betyr at de har slettet deg, men så lagt deg til igjen...Tror jeg. Altså sender du en venneforespørsel til de du har sletta når du sender en snap til de, i den tro om at de ikke har slettet deg.

Nå går det egentlig litt i surr for meg...Men anyways. Ganske sikker på at du ikke får vite at noen har slettet deg :)

Men er ikke alltid man har sletta de som ble borte. For en gang fikk jeg snap fra deg, men du var plutselig ikke på lista lenger, til tross for at jeg ikke har fjernet noen som helst, så da la jeg deg til igjen da :P Har hendt med et par andre også, som plutselig forsvinner ut av det blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått beskjed av mamma (av alle) om at jeg (dvs bikkja) må få meg snapchat. Såå.. snapchat it is.

Vimsat heter jeg, må bare finne ut hvordan jeg legger til folk, og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Denne tråden her er jo relativt gammel, så jeg orker ikke legge til alle i listen siden flere kommenterer at de ikke vil ha alle på snap likevel.. Men de som vil ha meg kan bare legge meg til: :ahappy: Edit: eller si ifra(evnt lik) om jeg skal legge til deg :)

Endret av Raksha
fjernet brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...