Gå til innhold
Hundesonen.no

Snapchat :)


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 577
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

NEI, IKKE VÆR FORSIKTIG MED PUPPEBILDER OG SÅNT!

Sendte han snap tilbake av ett målebånd som.Viste 4 cm, sluttet da!

Jeg har nå fått flere snaps enn jeg har gjort siden jeg fikk snapchat for tre måneder siden. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme igjen!

Posted Images

Ehm, jeg er så gammel når det kommer til sånne ting.. Hva er egentlig snapchat? :icon_redface:

Liten app du kan ta bilde og video med og dele med andre. Så vises det bare i så og så mange sekunder, og er "borte for alltid" (lagres ikke på telefonen).

Veldig koselig egentlig. Blir som en liten MMS egentlig med en liten snutt fra folks hverdag. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan snappet dere vanligvis? Indviduelt til hver enkelt? Eller samme til flere feks? Hilsen Noobie!

Det varierer. Noen ganger sender jeg til flere på en gang, andre ganger bare til en. Det kommer an på hva jeg tar bilde av. Jeg legger ikke noe inn på story -hvordan gjør man det, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SandyEyeCandy :)

Husk å godta at folk legger til, da! :)

Jeg er også helt grønn på dette, men godtar etterhvert nå og har fått en masse små snutter. Men det går litt fort for meg, så nå er jeg sikker på at Lill har en sjokoladelabbis og en collievalp, eller blander jeg kelpie og noe annet, kanskje? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...