Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens vakreste engel!


BareLinn
 Share

Recommended Posts

I mars 2006, kom du inn i mitt liv etter mye mas på mine foreldre..

Jeg fant deg på en omplasseringsside på nett,og fant raskt ut at du var hunden jeg hadde leita etter..

Du kom inn i livet mitt,og vi ble bestevenner med engang.

Alle ble glad i deg med engang,og vi levde ganske bra med stor hage,utrafikkerte veier og masse kos!

Senere samme året skulle jeg bli samboer og leiligheten jeg skulle flytte inn i lå 1m fra en veldig traffikert vei,uten hage og dårlige turforhold.

Løsningen ble at du ble plassert i nytt hjem,og det var ingen lett avgjørelse.

Alle snakket om deg,savnet deg og var litt bitre for at jeg ga deg videre.

Etter 1år flyttet jeg og samboer igjen,og tanken om hund meldte seg raskt.

Jeg sjekket sider opp og ned på nett.. Og utrolig nok fant jeg deg igjen,på finn.no!

Jeg ringte hun jeg ga deg til 1år tidligere,og samme kvelden var du hjemme hos meg igjen!

Siden har du vært hos meg!

Vi har flyttet, du har sjarmert alle du har møtt på din vei,og mange sitter igjen med dine potespor på hjertene sine!

Du var min beste venn, min verste fiende, mitt alt og mitt ingenting!

Jeg elsker deg,mer enn mitt eget liv og skulle gjort alt for å beholde deg, men kroppen din var sliten nå, lille venn!

Jeg glemmer deg ALDRI!

DU har vært der dag ut og dag inn, og på mitt sykeste var du min grunn til å komme meg ut av senga!

Du var min klippe i hverdagen, og min største støttespiller og min trygghet i usikre tider!

Du er dypt savnet allerede, men du har det bedre nå! Ingen vondt og ingen smerte! Løp etter så mange baller og pinner du klarer,og ta vare på deg selv, så sees vi igjen en vakker dag! <3

Elsker deg for alltid!

Banty <3

08.05.02 - 05.12.13

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...