Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktivitet i åpne grupper på facebook - venners newsfeed


Ingridhw
 Share

Recommended Posts

Jeg er medlem av en del grupper på facebook, blant annet en del hundegrupper.

Når jeg poster eller kommenterer på disse gruppene, kommer kommentaren min opp på newsfeeden til vennene mine, selv om de ikke selv er med i gruppen.

Finnes det en måte å endre dette på? Jeg er jo ofte medlem i slike grupper fordi vennene mine ikke har noen interesse av å lese om f.eks. hund.

Dette er forresten grupper som er åpne, slik at alle kan lese alt innhold, men du må sende request for å bli medlem.

(Har googlet så godt jeg kan, men skal ikke skryte på meg at jeg er spesielt flink. :lol:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner og kommenterer det i blant, hvis jeg har vært en eller annen diskusjon i en åpen dalmatinergruppe jeg er med i :P

Men nei, tror ikke du kan endre på det. Men hvis vennene dine synes det er kjedelig å få det på veggen sin kan jo de bare blokkere innlegg fra den gruppen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner og kommenterer det i blant, hvis jeg har vært en eller annen diskusjon i en åpen dalmatinergruppe jeg er med i :P

Men nei, tror ikke du kan endre på det. Men hvis vennene dine synes det er kjedelig å få det på veggen sin kan jo de bare blokkere innlegg fra den gruppen tror jeg.

Ja, jeg har gjort det med en del grupper andre er medlem i. :P

Jeg får vel bare stå frem som den nerden jeg er. :lol:

Jeg poster svært lite på facebook, og det går gjerne 6 mnd mellom hver oppdatering, så merker jeg kvier meg litt for å poste når jeg vet alle kan lese det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...