Gå til innhold
Hundesonen.no

Irenes desemberEFIT :)


Irenen
 Share

Recommended Posts

Har ikke vært veldig flink til å ta bilder hver time idag, men det får bli en jukseEFIT denne gangen :)

Vi står opp ved 12-tiden, og Taxi oppdager til sin store glede at det er et ekorn utenfor kjøkkenvinduet:

des13-9.jpg

Sånn ved 13-tiden - Jeg lager en ekspresso med den nyinnkjøpte nespressomaskinen:

des13-10.jpg

14-tiden: Vi går tur bort til Årvoll gård og tar en snartur innom julemarkedet som har vært denne helgen:

des13-2.jpg

des13-3.jpg

15 omtrent: Hundene har fått mat, og samboeren til søsteren min kommer med vår nye bil, en mercedes benz 2000-modell. Endelig har vi fått oss skikkelig hundebil :D:D Nå mangler det bare at jeg får tatt meg lappen etterhvert :P

des13-14.jpg

Hundene er litt misfornøyde med at jeg ikke har lagt inn tepper til dem enda:

des13-13.jpg

17:00 Vi har spist middag, og det er tid for tenning av julegrana i borettslaget med fakkeltog og korps. Skikkelig opplegg og veldig koselig :)

des13-15.jpg

des13-4.jpg

Ca ved 18-tiden: Jeg drikker mere kaffe (og har glemt å tørke hår av bordet) :P

des13-12.jpg

Rundt klokka 19 ser Nora sånn her ut:

des13-5.jpg

Så jeg tenker at de skal få en tørrfisk hver. Nora forstår ikke at hun skal bli når jeg sier bli, og Taxi synes at hun er skikkelig teit:

des13-6.jpg

Mens resten av søndagskvelden tilbringes sånn:

des13-7.jpg

..og sånn:

des13-8.jpg

Mens vi tobente ser ferdig sesong 1 av Homeland (som vi startet på igår) :D

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig skjønner jeg hva alle de tilløpende fakkeltogene vi gikk forbi i går egentlig dreide seg om! Jeg følte jeg hadde gått glipp av en skikkelig viktig mobilisering mot hold av pelsdyr/å kjøre fort i boligstrøk/å ha jakker under 5000kr! :D

Aiko hilser til Taxi og sier hun sympatiserer med det å ha litt overivrig lillesøster. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og avslappet søndag. :ahappy: Julegrantenning er så kos! Og jeg er litt misunnelig på Nespresso-maskinen din. Jeg har også lyst på espresso. :aww:

Har akkurat fått 300 kapsler levert på døra, så det burde holde en stund :D Har ønsket meg sånn maskin leeenge, og selv om den var litt dyr koster ikke kapslene mer enn 3 kroner stykket - så selve kaffen blir ganske billig (og ikke minst god!) :D

Plutselig skjønner jeg hva alle de tilløpende fakkeltogene vi gikk forbi i går egentlig dreide seg om! Jeg følte jeg hadde gått glipp av en skikkelig viktig mobilisering mot hold av pelsdyr/å kjøre fort i boligstrøk/å ha jakker under 5000kr! :D

Aiko hilser til Taxi og sier hun sympatiserer med det å ha litt overivrig lillesøster. :heart:

Haha, jeg hadde glemt hele opplegget sjøl, så stusset litt da jeg hørte et korps utafor døra :P

Ooh, hadde jeg visst det var julemarked på Årvoll i helga så skulle jeg gått via der på tur i går! :(

Vi dro bare en bitteliten tur og spiste vaffel. Moren min har solgt varer der hvert år så lenge jeg kan huske, og da jeg var liten var det stor stas med juleverksted på gården.

Gratulerer mwd ny bil! :) og for en koselig 1 desember:)

Takk! :D

åå, det så ut som en herlig deilige søndag det :ahappy:

Ja, den var ikke så veldig hard :P Jeg rydda litt da, men glemte å poste bilde av det.

Bildebevis av klesvask :D

des13-11.jpg

Så koselig med tenning av julegran :ahappy: Fine hunder også :wub:

Takk, de er gode altså :wub:

Grattis med ny bil!

Nora ser ut som ein skikkelig personlighet, er ho litt klovn? Herlig! :lol:

Takk :D

Ja, Nora er nok litt klovn :lol:

Fikk julestemning av denne efiten :)

Så bra! For jeg syntes alle andre hadde så koselige, julete EFITer med julepynting og ribbe og greier jeg, men her ligner det ikke på jul enda :P Men jeg har god tid. Ikke sant? :Grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...