Gå til innhold
Hundesonen.no

DeepEyes V kull


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hahahaha, det er noe ironisk over at hun går med Stankel-halsbåndet sitt i disse tider..

Jeg er sikker på at dette blir et galskapskull terror kommer til å få en ny dimensjon og jeg er så heldig at jeg kan få nyte det i akkurat passe doser

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene! Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske

Posted Images

Nå skal spermen hans sjekket neste uke regner vi med. Får krysse fingrene for at kvalitetenen er bra nok til parring. Både alder og traume er jo ikke akkurat det beste for god kvalitet.

Så kryss fingrene for at det ser bra ut :)

Bare husk at sædkvalitet kan endre seg på relativt kort tid, så om han/sæden fremdeles er påvirket av skaden, kan den likevel være optimal om to måneder.

Fingre krysses for happy ending!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Bare husk at sædkvalitet kan endre seg på relativt kort tid, så om han/sæden fremdeles er påvirket av skaden, kan den likevel være optimal om to måneder.

Fingre krysses for happy ending!

Ja kan være vi sjekker igjen om det er dårlig nå. Men starter i den enden i første omgang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttigrisen, jeg krysser fingrene!

Håper flere av valpene ender opp hos folk i nærheten, så man får fulgt med litt. Og at forvertstispa blir superbra, og at hun får mange bra valper. Den fantastiske tispen i dette kullet får så et kull, og der kommer det en spretten tispe med masse masse humor, arbeidsiver, bein i nesa og en passelig dose galskap. Hun skal selvfølgelig til meg for å plage Opsis på hennes eldre dager.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Da har dommen falt og resultatet til 10 åringen er:

Farge: klar og hvit.

Den totale bevegelighet: 80%

Den individuelle bevegelighet: 80%

Døde/ubukelige: 10-20%

Antal sperm pr.ml: 152 millioner/ml

Sannsynelighet for drektighet ved parring: 80-90%

:D

Så da var det bare reisen som gjennstår med fri fra jobb, fly osv. (og at han ikke dauer i mellomtiden :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det faktisk bare ett par ting som kan skjære seg for at dette ikke skal gå bra: og det er at hannhunden faller om, eller Arya ikke får en normal løpetid/ikke får løpetid/ikke lar seg parre.

Eieren av hannhunden har bestemt seg for å ta ferie i Norge, og kommer oppover på dag 10 (tenker ta blodprøve på dag 8 eller noe for sikkerhetsskyld). Og blir her da i 1 uke eller noe, farter videre fra Oslo område når vi har fått ett par parringer.

Nå kan det ikke gå gærnt, eller kan det det?? :|:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det faktisk bare ett par ting som kan skjære seg for at dette ikke skal gå bra: og det er at hannhunden faller om, eller Arya ikke får en normal løpetid/ikke får løpetid/ikke lar seg parre.

Eieren av hannhunden har bestemt seg for å ta ferie i Norge, og kommer oppover på dag 10 (tenker ta blodprøve på dag 8 eller noe for sikkerhetsskyld). Og blir her da i 1 uke eller noe, farter videre fra Oslo område når vi har fått ett par parringer.

Nå kan det ikke gå gærnt, eller kan det det?? :|:|

Dette blir bare et sinnsykt herlig og spennende kull :-D :-D (skal ikke ha, skal ikke ha!!)

Med de foreldrene så blir nok valpene både lekre og kloke :-)

kan ikke gå gærnt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stankel er et misforstått geni :P det er ikke alltid lett med dersom er så begavede :lol:

Like begavet som moren sin hun, den stirret på meg i 1 time i dag pga jeg satt i sofaen og så på film :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bashyr har ett valpekull i Australia nå på 7 uker. Sperm som ble sendt nedover for to år siden. Ett par bilder av de:

1979594_285439071616108_5205909954634462

10154888_285439358282746_343470271618667

Men heeerremååååne da. :wub: Hver gang jeg tenker at jeg har klart å legge fra meg kelpie, så kommer Jeanette med slik ondskap! :shocked: Masse masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Jonna

Arya har begynnt å hovne opp, men tør ikke si det så veldig høyt. Normalt betyr det løpetid om 1-2 uker, og om man er veldig-veldig heldig så treffer hun på friuken min. I værste fall får jeg ikke vært med på en konsert og ikke tittet på en MT, men jeg mistenker at de tre personene har forståelse for at jeg evt velger Nederland framfor de. *bank i bordet-salt over skulderen-ti kniver i hjerte* og alt det der for at jeg faktisk IKKE får parring en jobbhelg, julaften, når jeg skal være i spania i brylup dagen etter osv osv. Kan jeg ha flaks denne gangen???

Må evt ordne pass til Blaze og Talli, men det ordner seg sikker. Det er vel egentlig det minste problemet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Løpetid :frantics:

En uke før friuken min, men får se hva vi klarer fikse.

Og selvsagt en heldigdag inni første blodprøve dagene, så første blodprøve blir på dag 8 eller dag 10. Alt etter hva jeg kan få av timer og svar den dagen.

Alltid litt for spennende dette altså :x:fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer damen til Norge og blir her fra dag 12-16 (egentlig lengre, men reiser videre i Norge).

Så om ikke det blir parring da så vet ikke jeg :P

Så utrolig bra! :D

(Damen må bare huske å ta med hunden da! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...