Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltiene - Sherloki & Max


Busann
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg og familien har nå vår første valp (hadde voksen omplassering Japaner før), og vi valgte denne gangen Sheltie. Skulle egentlig ikke ha valp før etter en Paris tur, men falt pladask for ham, o

En stund siden jeg postet sist (og de har vist blitt borte), men har hatt litt problemer med nett og flytting og sånn. Shero har siden sist blitt 1 år gammel Han har også blitt HD og AD rønket,

Noen nye bilder av Shero

Posted Images

Kjempestilig bilde! :D

Ja synes det selv, er søs. som er flink fotograf, hun har flere i den serien.

Vakker :wub:

Så fine bilder! Vakker er han :)

Takker, han blir bare penere og penere jo eldre han blir. :wub:

Skjønt blir jo nostalgisk når jeg ser valpebildene av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

For en fantastisk stilig farge på han! Bildene du tar er jo også bare top notch :) .

Takk.

Æren for bildene må jeg gi til søsteren min, er hun som er bak kamera på de fleste.

Jeg er som regel den i bak runden som stiller opp hunden og holder leke/godbiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Vi har vært på Sjusjøen denne uken, og i dag var den første dagen med ordentlig vær, så jeg kunne ta med kamera.

Vi tok turen til Sjusjøfjellet, ink. en omvei/feil navigering :hmm: (Store stier som ikke er på kartet fører til forvirring gitt).

11218767_10153427448596271_9192582221942

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Noen nye bilder av Shero.

12038263_671294619679366_614586494299850

12047067_671294899679338_610087936287235

12038340_671294293012732_714947669924041

12027147_671294269679401_616096388940373
Shero og Akiri sammen.


Han er nå testet MDR1 N/N (+/+) (Clear) :)

Siden sist har vi meldt oss på agility konkurranse, så nå blir det endel trening fremover. 
Vi har også så vidt begynt med flyball, så blir spennende å se hvordan det går.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg og Shero debuterte i agility under elgjakta i kongsvingerhallen forrige helg.
Siden det var debuten vår hadde jeg ikke noe håp om få fanget noen elg, og var kun med for stevne erfaring.
Jeg sa på forhånd at jeg var fornøyd om vi tok start og mål riktig vei, men min lille dott imponerte meg.

Lørdag startet vi dagen med Åpen agility, dette var første gang Shero noen sinne var inne i en agility ring. Det gikk veldig bra det 6 første hinderne, men på hinder 7 ble det rot og disk, og etter det tok Shero sin helt egen bane.

Neste løp var mer passende for oss, AG1. Selve løpe gikk feilfritt, men Shero synes bommen var merkelig og tok den i søndagsturtempo, noe som førte til at vi fikk tidsfeil. Men vi karret alikevel til oss en 5. plass, og å komme på pallen i sitt første ordentlige løp er ikke noe å være skuffet over.

Sist på lørdag var Hopp1, men det var siste løp den kvelden og i tillegg ganske forsinket, så det var en trøtt og sliten mor og Shero som prøvde seg der, med vegring på mur, fordi Shero måtte titte over for å finne ut om det gikk ann og lande på andre siden, og tilsvarende tidsfeil.

På søndag var det på'n igjen, og vi startet med AG igjen. Også denne gangen kom vi igjennom uten bane feil, men med irriterende 0,78 i tidsfeil, fordi Shero ennå engang var på søndagstur over bommen (Merkelig nok ikke sånn på trening, så håper det løsner med erfaring). Men jeg var veldig fornøyd uansett, min lille dott har levert 2 banefeilfrie AG løp i debuthelgen, man kan liksom ikke klage.
Under premieutdelingen til AG1 klassen fikk vi oss en stor overraskelse, på 2. plass ropte de nemlig opp oss. 
12046615_10153631029051271_8518619477296
Så det ble både elg og rosett på oss:D.
Vi var faktisk 1 av 2 (førsteplassen) som kom igjennom uten banefeil, så er ekstra stolt av ham for det, tidsfeil eller ikke.

Sist på søndagen sto det Hopp på programmet. Der fikk vi vegring på tunnel, noe jeg hadde forventet før, da tunneler har vært noe vi må jobbe med, men som han gikk feilfritt hele helgen fram tid dette. Så da ble a mor overmodig og flyttet seg for tidlig.
Og enda ergerlige var det for vi for første gang ikke hadde tidsfeil.

 

Men det å ha 4 av 5 løp uten disk, og 2 "feilfrie" løp og å ha vært på pallen 2 ganger i løpe av vår første konkurranse må kunne kalles en stor suksess.

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...