Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store tråden for rare spørsmål og funderinger - hunderelatert


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 917
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er det normalt å klare å skille nasjonalitet på bæsj?

Nirm hadde løsningen på lommen i øret! Der putter de alle kommandoene de ikke vil høre og så tømmer de den når de rister seg. Himmel som jeg flirer av denne tråden

Jeg lurer litt på hvilken funksjon den lille "lomma" på øret har, jeg?

Posted Images

Hoffen som bodde her en stund, hadde nok vært svært uenig i denne påstanden. :P

Hva slags app er det?

Ja, jeg syns det var veldig rart. Såvidt jeg vet har ikke hoffen så mye varm pels :P

Appen heter "Perfect Dog" Det er bare om masse raser. (og noen blandinger, og som du ser så er det ikke akkurat alt som er sant med appen.. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor "smatter" mange hunder når de ligger og sover/slapper av? :wub:

Det gjør Chicka også, hun suger også på tungen sin, sånn at tungen på men måte blir presset opp i ganen og lager skikkelig sutte lyd :wub:

Hun gjør det mest etter mat, akkurat som om hun ligger å smaker på smaken hun har i munnen etter maten :D

Hvorfor hun gjør det??? Vet ikke, kanskje fordi hun koser seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hunder få kattemat-tørrfôr uten problemer? Har tenkt på dette lenge, at siden det skal inneholde mindre karbo/mer kjøtt i kattefôrene at det pga. det bør være et bedre alternativ i de vanligste merkene (og vet bare at omvendt ikke er heldig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan vel sikkert? Jeg har vært med på noen titalls fødsler men aldri mer enn en valp i hver fosterpose/morkake.

Ja, det kan de. :)

Jeg har vært med på mopsfødsel hvor det var to valper i samme fosterpose og de delte morkake, dessverre døde ene valpen etter 2 uker i nytt hjem så vi fikk aldri fulgt med på om de ble "som to dråper vann"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har Grander et "lenegen"?

Vet det er mange hunder som liker å lene seg inntil med bakparten for man skal klør dem litt over halen evt? Men har inntrykk at grandene har dette i større grad og har lest i flere rasebeskrivelser at de har et såkalt lenegen, noe som jeg selvsagt kan skrive under på. Har det en annen betydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om jeg er i heelt feil tråd nå, men jeg prøver:

Hva syns dere om når barn/ungdom deltar på kurs og treff, alene med egen hund? Altså, om dere syns det er irriterende, at det ødlegger for gruppen og treningsnivået etc. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om jeg er i heelt feil tråd nå, men jeg prøver:

Hva syns dere om når barn/ungdom deltar på kurs og treff, alene med egen hund? Altså, om dere syns det er irriterende, at det ødlegger for gruppen og treningsnivået etc. :huh:

Hvorfor skulle det ødelegge? :P Har aldri gått kurs med barn, men har gått kurs med slitsomme voksne mer enn en gang :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...