Gå til innhold
Hundesonen.no

Zana - Cichla's Oriental Pride


Gronnis
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Zana deltok i dag på sitt første valpeshow på Belgerspesialen i Fjellangerhallen hvor hun ble BIS og BIR valp :D Kjekt! Var ikke mange valper som var påmeldt, men hun konkurrerte mot 2 av brødrene sine. Jeg tror derimot at vi trenger litt mer utstillingstrening dersom vi skal fortsette med dette her :P Hun hoppet og spratt rundt, var ikke så mye traving det gikk i, hehe. Noe av dette har nok med at hun er vant til å springe rundt og løpe med andre valper i den hallen, det var der vi gikk på valpekurs. I tillegg var hun ikke så fornøyd med å vise tennene sine ettersom hun har hatt en øyeinfeksjon. Etter at jeg begynte med øyedråper har hun ikke likt å bli tatt på hodet. Jeg trenger også litt mer trening jeg også, glemte meg helt en stund og gikk på innsiden, når det egentlig var Zana som skulle være der. Selve handlingen virket derfor rimelig kaotisk for meg, når det gjelder utstilling så er jeg ikke akkurat i "komfort-sonen" min. Tror nok ikke vi kommer til å delta på flere valpeshow ettersom hun snart er 7 måneder, men det er mulig vi deltar på lokale utstillinger når hun blir eldre :)

Var gøy å vinne, men jeg er nok mer glad i arrangementer hvor det er andre hundesporter i fokus. Gleder meg til vi skal begynne å trene agility sammen! :)

På bilde nr 2. står hun sammen med sin ene bror Opi, Zana står til høyre på bildet :)

post-212-0-19201800-1396799979_thumb.png

post-212-0-39176200-1396800386_thumb.png

post-212-0-89181900-1396800398_thumb.png

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Zana er nå 8 måneder og begynner å ligne mer og mer på en voksen "gronnis". Personlighetsmessig er hun derimot fremdeles en unghund :P Tok noen bilder av henne må mandag ute i hagen. På slutten var det ikke så kjekt å bli tatt bilde av, så da var det mer gøy å leke litt med løvetann.

IMG_4943.JPGIMG_4944.JPG

IMG_4946.JPGIMG_4940.JPG

IMG_4953.JPG

IMG_4928.JPG

IMG_4957.JPGIMG_4958.JPG

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...