Gå til innhold
Hundesonen.no

Mange hestefolk her?


buddy13
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fant bilde av gamlehesten min! Her er hun 24 år gammel Født i 89, men fortsatt like sprek som hun alltid har vært!

Jeg er en vaskekte hestejente drevet med hest i 13år, hatt forponnier og hester, vært hestepasser, stuntrytter, elev, instruktør og egentlig alt som er Kjøpte min første hest i 2008, en engelsk ful

Andre hester vi har Inspirador: (Avlskåret hingst) Campechano: (Avlskåret hingst) Raindrop: (Avlskåret hoppe) Ibiza H (tre års hoppe): Imperial H. (to års hingst) RedBull H (

Posted Images

Ja, har drevet med hest fra jeg var bitteliten, og har hatt mye nordlandshest opp igjennom - men nå har jeg en hestefri periode. Savner hest, men har ikke tid eller råd til å drive med hest sånn som jeg vil drive med hest, så da blir det ikke noe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hestegæern siden jeg ble født, og det har vært hovedinteressen min frem til de siste årene hvor det ble mer og mer hund istedet.
Var tilslutt bare en hest i mitt hjerte og når han ikke var mer, så er det ikke så viktig lenger. Men om datteren min blir hestegæern som eldre så kan det hende jeg blir litt aktiv sammen med henne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :lol: Har hatt 4 hester. 2 sports ponnier, en kaldblods extraver og en dansk varmblods hest. Jeg og min søster drev litt på med konkurranse. hovedsaklig i sprang. Vi bodde også på gård og der gikk kaldblodsen som terapihest, samt han var med å dro høy, snørekjørte akebrett og var bare massevis av kos :D De tre andre ble bare brukt som konkurranse hester.

Savner den tiden :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to hester! Ei fjording hoppe og en kaldblods som ble tatt ut av trav 4 år før jeg kjøpte henne (: drev mest med sprang med første hesten, andre hesten måtte jeg lære henne alle grunn tingene, så ble et halvt år uten ridning i det hele tatt, bare bakke arbeid, deretter satte jeg meg oppå henne og måtte lære henne og oppføre seg skikkelig når noen red på henne. Men hun ble en fantastisk hest etterhvert med supert potensial i dressur og jeg savner henne super masse! Måtte selge henne i fjor høst, for jeg var så syk at jeg ikke klarte å gi henne alt hun trengte. Men drømmer om hest igjen en gang i fremtiden! Savner det veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...