Gå til innhold
Hundesonen.no

9 hunder til omplassering


Linda=D
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har vi 9 hunder til omplassering på Tunge hundepensjonat. Ta en titt! Kanskje din drømmehund dukker opp? Del gjerne linken videre http://firbente.wordpress.com/omplassering/

Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt og riktig hund må komme for omplassering

Synes det er morsomt at dere har BC/whippetmix inne. Før jeg skaffet Winnie for 4 1/2 år siden så fantes det et kull med nettopp samme mix og jeg vurderte å kjøpe en slik... Men ble altså renraset, vo

Ååååååh :wub: Peppes! Såååå fiiiin! Kan tenke meg både Topsy, Noah og tildels Noah er hunder som kunne passet inn her. Fine var dem!
Er stadig inne å ser på sidene deres. Får litt vondt av Lucy, ser hun har vært omplassert en gang og to før, håper hun finner sitt endelige hjem snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Eg tykkjer Noah, Taco, Linni, Roxy og Siko godt kan bu på pensjonatet ei stund, til eg er klar til å hente dei. :ahappy:

Fy søren så mange flotte vaksne hundar som er der ute, blir definitivt omplasseringshund igjen når me er klare for nestemann.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få Eddie til jul? (og større hus, bil, hundegård og hanhundsnille hanhunder samtidig?) Schnauzersaken (heter Schnauzer - ikke mellomschnauzer - eventuelt standard om man føler man må definere størrelse) var også nydelig :wub: Hadde mamma og samboern skulle flytta hjem til norge nå, så skulle jeg tipsa dem om den, men de blir i utlandet et år til. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å viderformidle BCn til jeg så at hun var til omplassering pga manglende gjeteregenskaper. Vet om noen som akkurat brått mistet en ung BCn nemlig, den var forsåvidt en skuffelse ift gjeting den også da, men tror de aller helst vil ha en god gjeter da de driver med sau. :P

Deler på fjasboka uansett :) Plutselig er det noen av mine venner som er på utkikk. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ah...ok, trodde du var veldig negativ til omplasseringshunder, skjønner du, etter den tråden hvor du gikk ganske hardt ut imot omplasseringshunder ;)

Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt :) og riktig hund må komme for omplassering :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt :) og riktig hund må komme for omplassering :)

Ja, prøvetid kan være veldig bra, også la den få tid til å finne ut av det nye hjemmet og eiere før man begynner å trene, da har man en veldig god start.

Det som kan være det verste for en omplasseringshund i begynnelsen er mye stress rundt den ;)

Jeg gikk mange turer i skogen med Chicka, krevde ikke noe, bare ble kjent med hun og hun med meg, satt mye og koste på disse turene også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøvetid kan være veldig bra, også la den få tid til å finne ut av det nye hjemmet og eiere før man begynner å trene, da har man en veldig god start.

Det som kan være det verste for en omplasseringshund i begynnelsen er mye stress rundt den ;)

Jeg gikk mange turer i skogen med Chicka, krevde ikke noe, bare ble kjent med hun og hun med meg, satt mye og koste på disse turene også ;)

Ja vi var nok bare veldig uheldig sist.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Dere har idag lagt ut en finsk lapphund til omplassering på finn. Har du noe informasjon om den? hvor den kommer fra, stamtavlenavn m.m?

Da kan jeg sjekke opp hvor den er fra før jeg ringer å prater med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dere har idag lagt ut en finsk lapphund til omplassering på finn. Har du noe informasjon om den? hvor den kommer fra, stamtavlenavn m.m?

Da kan jeg sjekke opp hvor den er fra før jeg ringer å prater med dere :)

Tunge hadde ikke prøvetid på hundene sist jeg sjekket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...