Gå til innhold
Hundesonen.no

9 hunder til omplassering


Linda=D
 Share

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har vi 9 hunder til omplassering på Tunge hundepensjonat. Ta en titt! Kanskje din drømmehund dukker opp? Del gjerne linken videre http://firbente.wordpress.com/omplassering/

Er det. Men etter å ha sett så mange positive historier kan jeg jo også være så heldig. Men generelt veldig skeptisk så skal være nøye på prøvetid og sånt og riktig hund må komme for omplassering

Synes det er morsomt at dere har BC/whippetmix inne. Før jeg skaffet Winnie for 4 1/2 år siden så fantes det et kull med nettopp samme mix og jeg vurderte å kjøpe en slik... Men ble altså renraset, vo

Så mange fine hunder! :)

Dalmatineren kan dere sende inn info om til dalmatinerklubben, så kommer han gratis opp på omplasseringssiden der. Han var litt av en rugg ja :D Hva heter han på stamtavlen?

Hvis du har hund som skal omplasseres, vær snill å sende inn flg.: Hundens registrerte navn (far og mor), kallenavn, kjønn, fødselsdato, farge, kontaktperson m/telefonnummer og/eller e-postadresse, evt. hjemmesideadresse. Bilder vedlegges i jpg-format.

aase@dalmatinerklubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh de er bare så nydelige alle sammen. Ikke lett å la være å beholde noen selv. Spesiellt Obelix og Noah har sjarmert meg :wub:
og Topsy og Peppes og og ja alle sammen :shocked::huh::icon_confused:


Takk for tips Lola Pagola :) skal sjekke det ut


Synes det er morsomt at dere har BC/whippetmix inne. Før jeg skaffet Winnie for 4 1/2 år siden så fantes det et kull med nettopp samme mix og jeg vurderte å kjøpe en slik... Men ble altså renraset, voksen hund først. :)

Peppes er knallkul. Han er som de fleste whippeter. Rolig inne og full fart ute. Veldig trygg og stabil hund



Åh Peppes! :wub: Og så såg eg bloggen, Noah! :wub:

Så fantastisk at du viser fram omplasseringshundane på den måten! Og så vondt for hjertet mitt, eg vil jo ha alle saman. :icon_redface:

Noah er såå nydelig og kjempe herlig personlighet. Han var litt forsiktig i begynnelsen og så meg ann på avstand, men etter litt så kom han bort å gnei seg inntil meg for å få kos, satt bamse og løp som en tulling etter ball. Så i pappirene hans den kvelden og han kan masse triks.
Hjertet mitt får veldig vondt, men er så fantastisk å være med på å gi de gode hjem. Her om dagen omplasserte jeg en hund som har vært her i 7 mnd. ENDELIG fikk han sitt eget hjem <3



Hva er Topsy blanding av? Ser ut som labrador/BC-mix.

Usikker på hva Topsy er blanding av, men jeg også har tippet Bc/labrador

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy:D Har du noen bilder?:)

Det ligger noen i disse trådene :)http://hundesonen.no/forum/topic/60354-felix-en-blanding/page-2

http://hundesonen.no/forum/topic/68181-pskebilder-fra-trndelag/

Ellers har jeg vel noen på mobilen osv :) blir vel tatt noen julebilder når jeg reiser hjem :)

Har sagt til mamma og pappa hele tiden at jeg angra på at jeg ikke tok med meg to valper hjem den gangen jeg fløy ned til Haugesund for å hente han. Felix er blitt skikkelig fin kar altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå gøy å se bilder av Felix:) Da er de fra samme kull ja. Er rottweiler og schæfer i han her også. Jeg synes de/du burde ta Peppes også :innocent:

Jeg ble så sjarmert så hadde Peppes i hytta mi i en uke :rofl:

Hehe, jeg hadde definitivt vurdert det selv hvis jeg ikke bodde her ! De ble litt syke da jeg viste de annonsen på finn. Men så skal de være fornuftige :P Hadde han vært nærmere tror jeg faktisk de ville vurdert det, de er seriøst fortapt i Felix. Han er visst verdens beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...