Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det for sent å begynne med agility?


Monica (=
 Share

Recommended Posts

Hei :)

Jeg har en dvergschnauzer (Sandra) på 8 år, blir 9 i januar, og sitter å tenker at det hadde vært gøy å prøve agility! Men er det for sent å begynne? Vet ikke så veldig mye om agility i forhold til hvor tidlig man må starte for at det skal være mulig osv. Hun er veldig sprek på turer og alt, så det skal i hvert fall ikke stå på helsen :ahappy:

Setter pris på all informasjon!
:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte mest for å ha noe gøy å gjøre på :) Hun er en veldig aktiv hund, så ser for meg det er noe hun kunne likt! Og ikke minst så synes jeg det virker morsomt.
Er det forresten noen av dere som vet om noen nybegynnerkurs i Bergensområdet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senta car 7 år da hun var på sin første AG-trening :) Hopper ikke høye hinder og har ingen planer om å nå langt, men hun storkoser seg med å løpe tuneller, hoppe mindre hinder og frese seg igjennom hele baner (sålenge hun får en ball over hodet når hun fullfører) :) Er bare å justere etter hundens fysiske forutsetninger, så tenker jeg det er utelukkende positivt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...