Gå til innhold
Hundesonen.no

Wordpress hjelp!


Ane
 Share

Recommended Posts

http://bergentrekkhundklubb.wordpress.com/

Denne siden har jeg tatt over, for å gjøre den litt mer "levende". Den har ikke vært brukt i det hele tatt, som dere sikkert ser. Problemet er at jeg ikke kan med wordpress, og klarer ingenting, haha :P

Hvordan bytter jeg rekkefølgen på sidene for eksempel? Vil ha nyheter som nr. to feks. Og bytter "headerbildet" til et eget bilde?

Og har dere noen tips? Det er veeeeldig mye jeg vil ha gjort der inne, men kunnskapene på WP stopper meg på det meste. Prøver og prøver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne kanskje ha hjulpet deg, men er vanskelig å forklare skriftlig, synes jeg. :P Har wordpress til min egen blogg. Hvis du ikke får noen mer vettuge svar i løpet av dagen, så kan jeg se om jeg ikke kan komme opp med noen bedre forklaringer når jeg kommer hjem (sitter på jobb nå).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bergentrekkhundklubb.wordpress.com/

Denne siden har jeg tatt over, for å gjøre den litt mer "levende". Den har ikke vært brukt i det hele tatt, som dere sikkert ser. Problemet er at jeg ikke kan med wordpress, og klarer ingenting, haha :P

Hvordan bytter jeg rekkefølgen på sidene for eksempel? Vil ha nyheter som nr. to feks. Og bytter "headerbildet" til et eget bilde?

Og har dere noen tips? Det er veeeeldig mye jeg vil ha gjort der inne, men kunnskapene på WP stopper meg på det meste. Prøver og prøver :P

1. Bytte rekkefølge på sider. Gå inn på kontrollpanel, velg alle sider og så på hver side velger du hurtig redigering. På høyre side står det "rekkefølge". Her skriver du inn hvilket nr siden skal ha og så oppdateres det når du klikker på oppdatert. Om du eks ikke ønsker at folk skal komme med kommentarer under siden så huker du for dette her.

2. Headerbilde bytter du ved å klikke på utsende og deretter toppbilde (eller noe sånt)

Vi har en del tråder om Wordpress her, men det er bare å spørre så er vi sikkert flere som kan prøve å hjelpe. Wordpress er veldig greit når man kommer inn i det.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en del tråder om Wordpress her, men det er bare å spørre så er vi sikkert flere som kan prøve å hjelpe. Wordpress er veldig greit når man kommer inn i det.

Tusen takk! Nå fikk jeg til de to tingene :D Hehe.

Når jeg søker så får jeg bare opp denne tråden :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da er sikkert de andre trådene borte. Men det gjør ikke noe. Bare å spørre her, så skal vi prøve å hjelpe. Jeg er ingen ekspert, men en lærer stadig noe

de er ikke borte men de kan være arkiivert. er forøvrig bedre å søke på google.

https://www.google.no/search?q=hundesonen.no+wordpress+site:hundesonen.no&espv=210&es_sm=93&biw=1267&bih=815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...