Gå til innhold
Hundesonen.no

Aïda og tesereres EFIT


Teserere
 Share

Recommended Posts

Det er nesten flaut så dårlig kvalitet det er på disse bildene (ifon vøtt) men dere får nå et inntrykk av dagen allikevel :P Neste gang bruker jeg speilrefleksen!

Kl 8, står opp og ser at orkideen som kostet 35 kr på IKEA begynner å bli slapp

2013-11-01%2008.43.57.jpg

9, jeg spiser digg pannekakefrokost!

2013-11-01%2009.11.01.jpg

10, på tide å dra til jobb. Aïda velger sengen sin når jeg sier hadet

2013-11-01%2010.02.08.jpg

Og jeg stikker innom SB og røsker med meg "det vanlige" :ahappy: Er så koselig når baristaer kjenner deg igjen og hilser meg navn!

2013-11-01%2010.16.34.jpg

11, jeg har ankommet jobb og hoppet inn i den utrolige sexye studentuniformen i de flotteste flaskegrønne tonene :lol:

2013-11-01%2011.01.57.jpg

12, jeg har bandasjert en liten stakkar som fjernet en stygg svulst på benet sitt

2013-11-01%2011.55.08.jpg

13, jobber med sediment på laben, får alltid boble på microskopglasset :P

2013-11-01%2013.02.43.jpg

14, passer på pus etter tanntrekking

2013-11-01%2014.06.31.jpg

15, endelig lunsj. Jeg er alltid flink å lager gode sunne lunsjer, men idag var det rett og slett dårlig planlegging så jeg måtte kjøpe :fear: Legg merke til pressen på buksen dere! :lol:

2013-11-01%2014.57.26.jpg

16, en times lunsj er over og det er masse klesvask å gå igjennom!

2013-11-01%2016.28.59.jpg

17, jeg logger litt av dagens gjøremål, og er fornøyd med at jeg snart er ferdig med dette semesterets must do's! Kaffe for å holde øya oppe :lol:

2013-11-01%2016.58.20.jpg

2013-11-01%2017.13.01.jpg

18, jeg fikk ta blod fra en søt liten beagle, og klarte det! Etterpå kjørte jeg blodet på laben

2013-11-01%2017.42.25.jpg

19, jobben er ferdig for idag, og jeg venter på bussen hjem

2013-11-01%2019.15.22.jpg

20, endelig hjemme til snuppa mi, kosestund i gangen før vi rusler ut på tur

2013-11-01%2020.24.31.jpg

21, fortsatt ute på tur. Måtte gå å se om Jade hadde det bra, stakkars hun må sove 2 km unna huset hun fordi hun er norsk og ikke får parkeringstillatelse i området :icon_cry: Men hun sto trygt og fint, og ingen hadde plaget henne!

2013-11-01%2020.37.57.jpg

Aïda fikk seg nye venner på turen!

2013-11-01%2020.49.32.jpg

22, jeg ar hoppet i sofaen, men Aïda syns jeg skal være med å leke! :wub:

2013-11-01%2021.13.16.jpg

23, jeg har spist is...

2013-11-01%2021.47.50.jpg

...ser på House, og strikker :ahappy:

2013-11-01%2022.55.53.jpg

00, Aïda er trøtt. Hun går og leger seg på rommet, sukker høyt over at ikke jeg kommer, og kommer tilbake for å hente meg. Hun er i kosemosehumør :wub: Så vi mosekoser litt før vi tar natta :wub:

2013-11-01%2022.57.48.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt det samme, men så ombestemmer jeg meg. Jeg får så vondt av alle de syke dyrene - og hadde det kommet inn idioter som skulle avlive friske dyr, så hadde jeg ikke klart å holde meg i skinnet. Det er tøft av deg å ha en slik jobb - på en måte virker det som drømmejobben, på den annen side så tror jeg at jeg hadde blitt ødelagt av alle skjebnene.

Og Aida er da herlig. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt det samme, men så ombestemmer jeg meg. Jeg får så vondt av alle de syke dyrene - og hadde det kommet inn idioter som skulle avlive friske dyr, så hadde jeg ikke klart å holde meg i skinnet. Det er tøft av deg å ha en slik jobb - på en måte virker det som drømmejobben, på den annen side så tror jeg at jeg hadde blitt ødelagt av alle skjebnene.

Og Aida er da herlig. :wub:

Men det er da det er så godt å gjøre det ekstra godt for dem, så de blir friske og lykkelige igjen ;)

Kjempe fin efit, du har masse å gjøre hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sååå ønske at jeg hadde din jobb!

Den er langt fra så glamorøs altså! Syke dyr er IKKE like koselige som friske dyr :lol: De skjønner ikke at man hjelper, og er utakknemlige som fy :P

Jeg tenker litt det samme, men så ombestemmer jeg meg. Jeg får så vondt av alle de syke dyrene - og hadde det kommet inn idioter som skulle avlive friske dyr, så hadde jeg ikke klart å holde meg i skinnet. Det er tøft av deg å ha en slik jobb - på en måte virker det som drømmejobben, på den annen side så tror jeg at jeg hadde blitt ødelagt av alle skjebnene.

Og Aida er da herlig. :wub:

Her aksepteres det ikke avlivning av friske dyr, da blir det omplassering istedet :) Jeg syns nesten det er verre med de som er kjempesyke som skulle vært avlivet for lenge siden som holdes i live jeg da :no:

Aïda er herligst! :wub:

Men det er da det er så godt å gjøre det ekstra godt for dem, så de blir friske og lykkelige igjen ;)

Kjempe fin efit, du har masse å gjøre hele dagen :)

Når de kommer hjem til eierne sine :P Neida, noen er søte altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er langt fra så glamorøs altså! Syke dyr er IKKE like koselige som friske dyr :lol: De skjønner ikke at man hjelper, og er utakknemlige som fy :P

Jeg ønsker meg fortsatt jobben din :lol: Dyr er min lidenskap,så å få være rundt dyr på en eller annen måte på jobb,hadde vært fantastisk!

Man ser og opplever nok mye tragisk. Men på samme tid så hjelper man dyrene via behandling og opplysning til eiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg fortsatt jobben din :lol: Dyr er min lidenskap,så å få være rundt dyr på en eller annen måte på jobb,hadde vært fantastisk!

Man ser og opplever nok mye tragisk. Men på samme tid så hjelper man dyrene via behandling og opplysning til eiere.

Det var innstillingen min for 2 år siden og :lol: Nå har jeg et litt annet syn på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke like givende som du trodde?

Hm. Definisjonsspørsmål :P Det kommer jo an på hva man sammenligner med. Som ambulansearbeider er det definitivt ikke like givende. Det er rett og slett bare... annerledes enn jeg trodde. Veldig rutinepreget, som ikke er helt meg. Det er klart det er veldig spennende og mange koselige dyr, det er bare at innimellom det så er det litt... kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...