Gå til innhold
Hundesonen.no

Bach remedier -blomsterenergi!


Recommended Posts

Jeg har prøvd blomstermedisin på meg selv. Merket ikke noe nevneverdig, men det var nok fordi problemene jeg hadde var for kraftige. Det måtte sterkere ting til... Eller så kan det hende jeg ikke brukte riktig type blomstermedisin, eller at jeg ikke brukte den lenge nok.. Vet ikke helt jeg.

Men uansett, jeg er veldig positiv til slike alternative ting. Så lenge man vet hva man driver med, og så lenge man finner riktig medisin til problemet tror jeg absolutt det kan fungere. :D

Det er ihvertfall veldig spennende og fascinerende. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker folket om terapi med støtte av blomsterenergi? Noen erfaringer med dette personlig eller på hund?

http://www.naturterapier.no/bach_frame.html

Jeg brukte det på min forrige hund.Han fikk dråper mot alt fra hans overdrevne trang til å kontrollere omgivelsene,dårlige evne til å avreagere (manglende evne heter det vel)og aggresjon.Han ble bedre på noen punkter men det er helt umulig for meg å si om det skyldes blomstermedisinen eller noen av de andre samtidige tilltakene vi begynnte med (råfòring,mestringsøvelser etc..) jeg holder en knapp på litt av alt,men kanskje aller minst blomstermedisinen..(en liten skeptiker jeg :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...