Gå til innhold
Hundesonen.no

Leto 26-27.Oktober


Carro92
 Share

Recommended Posts

Var da mange fra sonen som var der å stilte i helga? :)

Kiwi ble BIM på lørdagen og BIR, BIG og BIS 4 på søndagen :D

Mange soniser og mange som gjorde det bra :). Grattis så mye med super plassering på søndag! Jeg stod og kikket på dere og det så riktig vakkert ut :).

Willy fikk stryk av en svenske på søndag (stilte ikke på lørdag) og måtte nøye seg med 2. BHK. Ikke hva vi kom for, men man kan jo ikke bestille BIR hver gang *ler*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserve cert og 2 beste tispe på lørdag, BIR og gruppevinner på søndagen med min junior-beardis Messi. Kjempemorsomt, såklart!

Lille Harley (boston-valpen min på 5 mnd) ble BIM valp begge dager - ikke noen enorm bragd, da han var alene hannhund. Men han fikk kjempefine kritikker og oppførte seg bedre enn forrige gang i alle fall. Han var trøtt som en strømpe på søndagen, så selv om ringene var pyttesmå så var det litt langt å løpe, gitt.. (LOL - han ville virkelig ikke løpe rundt der - men heller ligge i fanget og sove..)

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :)

Her gjorde slekta det bra, lillebror ble BIR og Nuch på lørdag og lillesøster ble BIM begge dager :)

Ligger fullstendig resultatliste noe sted?

Bruker ikke det på småutstillingene. Hender jo at arrangør opplyser om gruppe- og bisplasseringer på hjemmesiden sin, men andre resultater må vi nok vente på dogweb for å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserve cert og 2 beste tispe på lørdag, BIR og gruppevinner på søndagen med min junior-beardis Messi. Kjempemorsomt, såklart!

Lille Harley (boston-valpen min på 5 mnd) ble BIM valp begge dager - ikke noen enorm bragd, da han var alene hannhund. Men han fikk kjempefine kritikker og oppførte seg bedre enn forrige gang i alle fall. Han var trøtt som en strømpe på søndagen, så selv om ringene var pyttesmå så var det litt langt å løpe, gitt.. (LOL - han ville virkelig ikke løpe rundt der - men heller ligge i fanget og sove..)

Susanne

Grattis så mye igjen med Messi på søndag :). Hun er jo bare så himla vakker - men nå så hun jo nesten voksen ut jo :|.Hvor ble junioren av, liksom? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora ble BIM begge dager (6 valper på lørdag og 8 i går) mot den samme hannhunden. Mødrene deres er kullsøstre, så vi ble i det minste slått av en nær slektning :)
Jäger ble 4bhk med res.cert på lørdag og en annen hannhund jeg stilte ble 3bhk på lørdag og BIM på søndag.

1391715_521363904623867_768954235_n.jpg

1376485_520823961344528_1503215422_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så både Kiwi og Messi i storeringen på søndag, kjempegøy! Gratulerer!

Klima fikk blått på lørdag, og rød m ck på søndagen. Italienere som liker litt spinkle typer er noe for oss! Stilte også i oppdrettergruppe på søndagen, og den endte med BIS. Klima hadde masse energi i BIS-en, så fornøyd med at vi ble igjen! :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så både Kiwi og Messi i storeringen på søndag, kjempegøy! Gratulerer!

Klima fikk blått på lørdag, og rød m ck på søndagen. Italienere som liker litt spinkle typer er noe for oss! Stilte også i oppdrettergruppe på søndagen, og den endte med BIS. Klima hadde masse energi i BIS-en, så fornøyd med at vi ble igjen! :ahappy:

Så moro! Da var det absolutt verdt å bli igjen ja. Grattis! :D

Gratulerer til alle fornøyde i helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag. Mye surr. Når ringsekretær roper oss opp, og jeg entrer ringen gir dommer beskjed om at "I do not judge Basenjis": Jaha??
Vel, ny dommer ble tildelt, og vi ble vel forsovet fornøyd med det.
Prince blé BIR og BIG 3 lørdag (fra juniorklasse! Kult!)
Emma var ikke denne dommerens type, og fikk vg.

Søndag ble Emma exc 1, ck, 2 btk med CERT, og Prince ble beste hannhund og BIM med Cert :)

Veldig fornøyd med juniorene :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange soniser og mange som gjorde det bra :). Grattis så mye med super plassering på søndag! Jeg stod og kikket på dere og det så riktig vakkert ut :).

Willy fikk stryk av en svenske på søndag (stilte ikke på lørdag) og måtte nøye seg med 2. BHK. Ikke hva vi kom for, men man kan jo ikke bestille BIR hver gang *ler*.

hehe, takk :)

nå er jeg litt usikker, men var det du som satt ved siden av oss ved ringen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte resultater alle sammen! :flowers:

Vegas BIR kelpievalp begge dager (1 valp) og Nico ble nr 4 blant championene lørdag med excellent, han stilte kun lørdag. Vegas uplassert i gruppa lørdag, og vi deltok ikke i gruppa på søndag,

Kritikkene daaa? :P

Lørdag. Mye surr. Når ringsekretær roper oss opp, og jeg entrer ringen gir dommer beskjed om at "I do not judge Basenjis": Jaha??
Vel, ny dommer ble tildelt, og vi ble vel forsovet fornøyd med det.
Prince blé BIR og BIG 3 lørdag (fra juniorklasse! Kult!)
Emma var ikke denne dommerens type, og fikk vg.

Søndag ble Emma exc 1, ck, 2 btk med CERT, og Prince ble beste hannhund og BIM med Cert :)

Veldig fornøyd med juniorene :)

Ups, litt uheldig start! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... nei, jeg tror ikke det? Jeg husker ikke at jeg hadde noen whippetfolk i nærheten av oss :)

ok, for var noen jeg mener er fra sonen som satt ved siden av oss c, men veldig usikker på om jeg bare ikke har møtt dem ofte på utstilling :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...