Gå til innhold
Hundesonen.no

SeaWorld avsløres i dokumentaren Blackfish

Recommended Posts

Mulig dette blir helt på siden, men jeg spør likevel. 
Jeg planlegger en usa tur om 1,5år til Florida. Vi skal ikke innom Seaworld, men jeg ser at det finnes andre "dyreparker" i Orlando. Er alle like dårlige og bare å droppe?
Tenker på Disney's Animal Kingdom og Aquatica Orlando

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, MonicaT said:

Jeg planlegger en usa tur om 1,5år til Florida. Vi skal ikke innom Seaworld, men jeg ser at det finnes andre "dyreparker" i Orlando. Er alle like dårlige og bare å droppe?

Det kommer jo veldig an på hva du føler om dyr i park, det.
For meg så er SeaWorld absolutt verdt et besøk, og jeg lar meg ikke påvirkes av anti-dyrepark aktivisters påstander om overfølsomt tullball. 
Animal Kingdom er også fantastisk bra og vel verdt et besøk. Aquatica eies jo av SeaWorld, så dersom Seaworld "doesn't float your boat" så ser jeg ikke helt hvorfor Aquatica skulle vært "bedre." 

Dyreparker du bør holde deg unna er steder slik som Zoological Wildlife Foundation (Miami) og liknende hvor kosing av babydyr er tilbudet.
Miami zoo, Lowry park og Busch Gardens (sistnevnte er også eid av SeaWorld) skal visstnok være innmari bra, men der har jeg ikke vært selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 minutes ago, MonicaT said:

Aquatica Orlando er eid av SeaWorld, om du har lyst å bruke penger på å støtte alt det som står i denne tråden så er det jo opp til deg.

Ellers får du spørre deg selv om det er ok eller ikke å dra i en dyrepark, om du synes det er underholdning å se på dyr i fangenskap...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangsten av delfiner i Japan til en stadig økende mengde akvariums over hele verden fortsetter. Alle som besøker delfinshows og akvariums støtter dette... Det er til å grine av :cry: 

5a6106f0adb39_ScreenShot2018-01-18at21_24_25.thumb.png.6f6593b3b95bc966904eb80000231984.png

5a6106f42312b_ScreenShot2018-01-18at21_22_42.thumb.png.0bad122c4f0790d75bc7cd1b0fb1fcde.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Fangsten av delfiner i Japan til en stadig økende mengde akvariums over hele verden fortsetter. Alle som besøker delfinshows og akvariums støtter dette... Det er til å grine av :cry: 

5a6106f0adb39_ScreenShot2018-01-18at21_24_25.thumb.png.6f6593b3b95bc966904eb80000231984.png

5a6106f42312b_ScreenShot2018-01-18at21_22_42.thumb.png.0bad122c4f0790d75bc7cd1b0fb1fcde.png

Troen på menneskeheten bare øker, for hver dag som går..:no:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive