Gå til innhold
Hundesonen.no

Cushings syndrom på ung hund


Sanne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rart! Samtidig som formen til Shensi gikk tilbake til normalt (ja, hun er hundre prosent seg selv igjen nå ), så har de barberte områdene begynt å få pels igjen (vært pelsløs der siden januar) og jur

Det går veldig bra med Shensi Hun er så leken, ivrig og skikkelig energibombe! Hun og Banzai leker masse, hun inviterer oss til lek, suser rundt på tur uten å bli utilpass og sinna når vi kommer inn

Da er hun kastrert og hjemme igjen! Operasjonen gikk veldig fint, men de hadde funnet forandringer på egglederne.. Så det sendes inn og det får vi svar på om en uke eller to... Håper det er noe helt u

Vakre fine lille Shensi :hug::cry:

Eneste tipset jeg har er at vetscan kan du få til å ta ct i trondheim, snakket med dem ang. kasko, og der var det ikke mer enn et par ukers ventetid om jeg skjønte det riktig.

Ja vi har vært i kontakt med dem en gang tidligere, men den timen ble avbestilt fordi veterinærene mente problemet var funnet. Men det var det jo ikke. Men hvertfall, han sa at det kunne gå kjapt å få ny time og det kunne ta veldig lang tid. Men takk for tips altså! :flowers:

Ellers, takk folkens :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heart::heart:

Så leit :( Slik du beskriver hennes væremåte minner sånn om min hund som ble syk, og veterinærene aldri fant ut hva som gjorde det. Helt grusomt å ikke vite. Og så vanskelig å ta valget, selv om jeg egnetlig visste at det var det rette :no::heart:

Ja det er virkelig fælt å ikke vite. Men vi også vet at det er det eneste rette. Jeg vet jeg kommer til å angre på avgjørelsen en million ganger, men jeg hadde også angra om hun ikke fikk slippe fra ubehaget :hmm:

Nå skal vi bare nyte påska med henne og prøve ikke fokusere på at hun snart ikke er mer :icon_cry: Det er nok det verste, denne ventinga.. Vi vet hvor vondt og fælt det er å avlive et dyr, så det hadde nesten vært enklere om hun bare sovna inn av seg selv...

Og i tillegg har vi Bamsegutten da... Han har mista mange vofsevenner han også, men Shensi blir nok helt forferdelig for han. Verden er så mye skumlere når prinsessa hans ikke er med, så det skal bli litt av en utfordring. Hun er en enorm støtte i livet hans og hun betyr hele verden for han. Det er et så sterkt bånd mellom dem... :wub: Den ene kan ikke gjøre noe som helst uten at den andre er med liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte felle noen tårer av å lese denne tråden, utrolig trist :(

Dere har kjempet så hardt og gjort alt dere kunne for hunden dere elsker, forferdelig trist at historien ikke fikk en god slutt. Men det er best for henne å få slippe nå, å få sovne rolig inn.

Nyt den siste uken sammen, ta bilder og kose dere masse.

Lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er fantastisk fine :wub::icon_cry: Dette er virkelig beintøft ja...

Den siste uka hennes skal være fylt med alt hun måtte ønske av mat, kos, soving og ramp <3 Turing orker hun ikke så mye av, men å sitte ute i godvær orker hun en time eller to hvertfall <3 Det er null regler, hun gjør akkurat som hun vil nå den siste tiden :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Huff, så forferdelig trist! Har lest i bloggen din også nå og da, og er ingen tvil om at hun har hatt en fint liv med mye kjærlighet og omsorg, og eiere som har gjort alt for at hun skal ha det bra. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...