Gå til innhold
Hundesonen.no

Cushings syndrom på ung hund


Sanne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 375
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rart! Samtidig som formen til Shensi gikk tilbake til normalt (ja, hun er hundre prosent seg selv igjen nå ), så har de barberte områdene begynt å få pels igjen (vært pelsløs der siden januar) og jur

Det går veldig bra med Shensi Hun er så leken, ivrig og skikkelig energibombe! Hun og Banzai leker masse, hun inviterer oss til lek, suser rundt på tur uten å bli utilpass og sinna når vi kommer inn

Da er hun kastrert og hjemme igjen! Operasjonen gikk veldig fint, men de hadde funnet forandringer på egglederne.. Så det sendes inn og det får vi svar på om en uke eller to... Håper det er noe helt u

Det føles som en helt grusom avgjørelse nå, og kommer sikkert til å gjøre det en stund. Men det går sannsynligvis over, når den verste sorgen har gitt seg. :heart:

Hun har det ikke vondt lengre, og jeg er ganske sikker på at hun har det kjempe fint sammen med Calvin :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ulykke kommer sjelden alene, er det ikke det de sier :hmm:

Banzai fikk i seg tyggis med xylitol i går... Ikke alvorlig høy dose, men vi dro nå til veterinærvakta. Litt høye leververdier, men blodsukker var fint.
Inn igjen i dag og da var blodsukkeret lavt og leververdiene høyere... Så inn igjen i morgen tidlig for væskebehandling.

Er helt utrolig altså, at det aldri tar slutt :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ulykke kommer sjelden alene, er det ikke det de sier :hmm:

Banzai fikk i seg tyggis med xylitol i går... Ikke alvorlig høy dose, men vi dro nå til veterinærvakta. Litt høye leververdier, men blodsukker var fint.

Inn igjen i dag og da var blodsukkeret lavt og leververdiene høyere... Så inn igjen i morgen tidlig for væskebehandling.

Er helt utrolig altså, at det aldri tar slutt :no:

Neei, krysser fingre og tær for at det går bra med Banzai - dette fortjener dere virkelig ikke nå etter alt dere har vært igjennom :hug::no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :heart:

Vil bare at verden skal stoppe og slippe meg av! Hjelpe meg så sliten og nedbrutt jeg er nå... Brøyt fullstendig sammen her tidligere, for det er jo indirekte min feil. Er jeg som har mista tyggispakken så han har fått tak i den... :hmm: Velvel, jeg lar samboer sove i natt, mens jeg er våken med Banzai, så får jeg kanskje lettet litt på samvittigheten... Hun skal hvertfall slippe lite søvn pga noe jeg har sørget for...

Føler meg som den verste dyreeieren noensinne. Mista en katt og en hund på noen få måneder og klarer gjøre vofsegutten min syk :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

:hug: :hug: Ble mye på en gang for deg, dette.

Du er ikke en dårlig dyreeier fordi du mistet en tyggispakke på gulvet. Lett å klandre seg selv, men det kan skje alle, det.

Håper Banzai raskt kommer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så fine :heart::heart:
Men akkurat nå føler jeg meg virkelig som en dårlig dyreeier altså... Og har så dårlig samvittighet for at han må ligge på klinikken i hele dag i bur... Kjeder seg gjør han visst også, lille energibunten min!

Kan hente han kl 17. Og så er det inn for nye blodprøver på fredag. Det må gå bra med verdens aller fineste Banzai :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Forferdelig leit å lese om Shensi, sitter med tårer i øynene her nå. Ingen tvil om at dere virkelig gjorde alt dere kunne gjort for henne, og at dere har vært fantastiske eiere. Kondolerer så mye både angående henne og katten deres. <3 Er det mulig å få noe svar på hva som feilet henne? :(

Kjenner den dårlige samvittigheten med å miste/glemme igjen noe mat som hunden har klart å få tak i, det har garantert alle opplevd som har hatt (glupsk/matglad) hund en god stund, det er uhell som skjer, bare maks uflaks at et slikt uhell skal ha såpass konsekvenser. Glemte igjen en pose med sprøstekt løk en gang på bordet og måtte haste til vet. selv. Dette må bare gå bra!

Hvordan går det med Banzai nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig leit å lese om Shensi, sitter med tårer i øynene her nå. Ingen tvil om at dere virkelig gjorde alt dere kunne gjort for henne, og at dere har vært fantastiske eiere. Kondolerer så mye både angående henne og katten deres. <3 Er det mulig å få noe svar på hva som feilet henne? :(

Kjenner den dårlige samvittigheten med å miste/glemme igjen noe mat som hunden har klart å få tak i, det har garantert alle opplevd som har hatt (glupsk/matglad) hund en god stund, det er uhell som skjer, bare maks uflaks at et slikt uhell skal ha såpass konsekvenser. Glemte igjen en pose med sprøstekt løk en gang på bordet og måtte haste til vet. selv. Dette må bare gå bra!

Hvordan går det med Banzai nå?

Tusen takk <3 Ufattelig tragisk med Shensi ja :no: Savner både henne og pusemannen min helt vanvittig :hmm: Nei, vi valgte å ikke obdusere, i frykt for at de skulle finne ut hva det var og at det var noe som enkelt kunne ha blitt fiksa...

Ja uff, det er skikkelig vond følelse altså... Veldig uflaks at det ble så ille :hmm:

Blodsukkeret ser ut til å være stabilt igjen, så nå er han i fin form heldigvis. Om leververdiene har gått ned eller opp får vi vite i morgen... Gruer meg altså! I tillegg skal han stå på leverfôr og levermedisin i en mnd!

Han hadde vært superflink til veterinæren i går da! Lå i bur fra 9 til 17, med bare litt sutring her og der. Men for det meste lå han visst å slappet av, lille flinkisen min! Til å aldri ha vært i bur før, så synes jeg det er godt gjort :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...