Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens søteste hygenhund til salgs


ToneS
 Share

Recommended Posts

Ronja på snart 12 uker leter etter et hjem der hun helst kan få brukt seg innen jakt! :)

Hun er en utrolig trivelig og kjærlig hund. Veldig lettlært er hun også. Jeg var å hilste på henne i dag og falt pladask :wub:

Hun er godt vandt til andre hunder og dyr og tar alt på strak pote!

1391508_10151622740856512_378138399_n.jp

1382348_10151622747751512_1569900105_n.j

Ta kontakt med oppdretter Boye ølstørn, 950 65 650, for mer info.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææææ :wub: Det må jo være søsteren til Brienne'n min ! (og da er jo overskriften feil - NEST søtest skal det stå :innocent:

Red: og om det er noen sonemennesker som vurderer å begynne med harajakt; løp og kjøp. Er denne som søsteren, så er det en drøm av en hund å ha i hus ;-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronja på snart 12 uker leter etter et hjem der hun helst kan få brukt seg innen jakt! :)

Hun er en utrolig trivelig og kjærlig hund. Veldig lettlært er hun også. Jeg var å hilste på henne i dag og falt pladask :wub:

Hun er godt vandt til andre hunder og dyr og tar alt på strak pote!

1391508_10151622740856512_378138399_n.jp

1382348_10151622747751512_1569900105_n.j

Ta kontakt med oppdretter Boye ølstørn, 950 65 650, for mer info.

Åh, jeg vet hvor bildet er tatt :D Er det du som har tatt det? Kjenner du sivert?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vet hvor bildet er tatt :D Er det du som har tatt det? Kjenner du sivert?

Artig! :D Nei, det er ei venninde av meg som jobber der som har tatt bildet. Jeg har vært på besøk i stallen dere noen ganger. Imponerende at du kjente deg igjen fra bildet. Det hadde jeg aldri klart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! :D Nei, det er ei venninde av meg som jobber der som har tatt bildet. Jeg har vært på besøk i stallen dere noen ganger. Imponerende at du kjente deg igjen fra bildet. Det hadde jeg aldri klart :P

Jeg har brukt mye tid der, men mange år siden jeg har vært der nå da. Utrolig søt hund iallefall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører ikke----!

Jo da :P Og er han like grei som søstra, merker du nesten ikke at den er der (ehhh.... nesten da :innocent: ) Så da spiller det jo ingen rolle om det er litt dårlig timing (er det noe som heter det når man får seg jakthund, forresten?? )

Red: Denne karen:

22_1678978454.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:Jeg ekke trønder :fish:

Men jeg kjente bare til Nemi altså :aww: Gamlesjefen til gubben hadde med seg Nemi noen runder ved en jobb, så jeg har truffet henne på den måten :P

Men altså, barteland ekke så stort altså :aww:

Å, nei.... Men oppi der, da :innocent: Barteland, ja ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Ronja er faktisk den første Hygenen jeg har møtt :lol: Rasen ga meg et veeeldig godt førsteinntrykk da!

He he, ja det ER veldig ålreite bikkjedyr, altså :) Grunnen til at jeg valgte Hygen nå, er at den beste harabikkja jeg har jaktet med var en Hygenblanding. Hun var også superenkel å ha i hus. Moren hennes igjen (Hygen) hadde faktisk en start i LP 1 i sin ungdom, med 191p, om jeg ikke husker helt feil :)

Så langt skuffer ikke den nåværende; superenkel og lettlært valp... Så får vi se om hun lever opp til forventningene i skauen - men fra dette kullet SKAL det jo fungere :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...