Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva roper du når du blir glad?


Yodel
 Share

Recommended Posts

Vi skal beholde ei jente selv fra årets kull, og siden vi har en JIPPI fra før av tenkte jeg at vi må ha et navn som står til det.

Øverst på listen nå står: Hurra (Hurrah?) og Lykke. Yahoo hadde jo vært fint, men da må vi nesten beholde en hannhund, og det vil jeg helst ikke :P
Andre alternative ord / gledesuttrykk som kan passe som navn for ei lita basselusk-tøtte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bazinga!

Den kommer jo til å bli hetende Reka....

Du har en Jippi, så mangler du en ki-yay! Da må man nesten ha en tredje også men det egner seg nok ikke, men tenk å rope på alle tre i skogen da!

Så flinke dere er!
Jeg vil ha et ord / uttrykk som ikke kan missforstås som et gledesuttrykk, så betydninger i fra andre land faller dessverre bort om det ikke er "etablert" her.

Hurra og Lykke står fortsatt øverst, men Glede var jo også noe å tenke på.
Banzai / Bazinga og Eureka kan jo tenkes på.

Tjoho, passer det til tispe da? Kankje bedre med Tuddeluuu? :P

Edit: At the moment tror jeg at vektskålen er i Hurra sin favør. Jippi og Hurra! Det må vel bli bra? Men if so: Hurra eller Hurrah?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!

Yay!

Eller kanskje Bliss (lykksalighet) som navn? Sier ikke akkurat det når jeg blir glad, men ... det er jo relativt internasjonalt også. Bliss is a stage which is above any emotional state that is characterized as peace or happiness (feelings of enjoyment, pleasure, and satisfaction).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...