Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor har noen hunder så stort rumpehull?


Mari
 Share

Recommended Posts

Altså dette med pelshund og bæsj i pelsen det er jo ikke verre enn at man tar de i dusjen og spyler/vasker de i rumpa hvis de har hatt uhell? Jeg lar de iallefall ikke gå inn og være i huset som normalt med bæsj hengende i ræva :P Klipper havanaisen ekstra godt i ræva da fordi det henger fast av og til men da blir det jo bare rumpevask når vi kommer hjem :lol: (Bortsett fra når han dreit seg ut når vi skulle med ferga - bra han er liten så jeg fikk stappa han i vasken på toalettet på båten og spyla vekk det verste :D )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

The Miniature Bull Terrier, bred for ferocoius buttholes for centuries.

Sjelden er nå en ting (og er særs relativt begrep!), men la oss nå være ærlige... Når en stakkar har løpetid i tillegg liksom.

Posted Images

Det er ikke så vakkert å se på, men det fine med sånne kortpelsede hunder er jo at de ikke akkurat går å holder på noen hemmeligheter. Alt er åpent for omverdenen å se. Også er det greit å innimellom kunne vurdere at bikkja faktisk ikke har tenkt å drite, så det er bare å gå hjem :P Baller er jeg ikke så kjent med, rotta har jo bare nøtter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ang pels og diaree å sånn.. Korthårsaken min får da vitterlig besj hengende igjen når han er dårlig i magen. Går vi lenge nok før i skal inn faller alt vekk, men driter han rett før vi skal inn og han er dårlig så er det rett i dusjen her i gården :P

Syns i grunn min har et gansek anonymt rumpehull :P Har ei venninne som er facinert av ballene hans, hun lurer på hvordan jeg greier å gå tur med dyret uten å se på dem xD


litt ekstra "polstring" her pga vinterpels :P
16181_10151143394640423_641085971_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I rest my case! :lol:

:teehe:

:lol: Føler jeg må beskytte frøknas ære nå altså! Dette var etter løpetid, hvor halen lå og duppet i smørja, og rumpefanene danset rundt strutteglufsa.

Hun har driti på seg én gang, og det var fordi jeg glemte å ta av tispetrusa før jeg slapp henne ut :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahah, sonen :heart::lol::lol::lol:

Den ene hunden er liten og rikelig pelsa der bak, men frøknas vjayjay er skremmende svær og lyser opp under løpetid :x Den andre er svart og ganske kortpelsa, legger ikke merke til noe der bak :D

Ellers har egentlig ikke noen av de andre hundene våre spesielt store fiseringer eller glufser tror jeg, har ikke tenkt så mye på det, så regner med de fleste har anonyme bakdeler :P

Nei jo! Han ene har siiiinnssyke bjeller, det er helt absurd å se han løpe. Ser like ubehagelig ut som å løpe uten bh :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri rumpa til Zara,halen henger over :ahappy: Og når halen står rett opp,så dekker fanen fra halen over innsikten :lol:

Vasking etter dårlig mage har jeg måtte gjøre 2 ganger,og det er verdt det :P

Det har vel litt med hva man er vandt med tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser en kortis rumpe i fart ut:

1378571_1420506994828189_1360726214_n.jp

Slik ser den ut stående stille:

1383533_1426684257543796_1584714580_n.jp

Ikke noe ekkelt med noen av de spør du meg :D

Og det beste av alt, har han rennende super ekkel diare, så må jeg i verste fall dra over selve rumpehullet med en våtserviett. Angrer ikke et sekund på at jeg fikk meg korthåret hund denne gangen, ihvertfall ikke når halen bæres lavt, eller som regel i super logring.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg dævver :teehe: Glad for at Aïda bærer halen lavt! Men det må være noe med bullehunder tenker jeg? Aïda har jo større bollemus når hun ikke har løpetid enn en doberman med løpetid jo :| Andre raser har jo bare små peanøtter! Litt på siden da, men sikkert det samme med rompehull også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Rumpehulldiskusjon :P

Cavalieren min har lang lang pels så der synes ikke så mye og han har sjelden diare heldigvis og skjer det så er det rett i dusjen og klipping av pels.

Tror faktisk flat frøkna sitt er ganske stort :P men der bak er det pels, så jeg får ikke med meg noe da heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud jeg dør.. Diskusjon om rumpehull.. hjelper jo ikke å ha litt rumpe humor da, har sitti å gapt gjennom 6 sider jeg...

Men sånn sett, tror at Keiron blir rimelig langhåret som voksen, gleder meg til halen blir litt mer.. pelsete jeg... For halen skal bæres som en korde i været.. Ikke at han har så stort hull baki der, men jeg er liksom ikke vant til sånt. Lurte på om jeg skulle photoshoppe vekk tissefanten på denne ukas oppstillingsbilder.

Angående pelshunder, vil jeg helst ha det, jeg har jo pels katt dilux edition og har erfart ett par ganger å måtte klippe baki der. Så det går vel bra med hunden også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Men altså - jeg har pelshund, og det hender jo at han får dritua - men jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene han har fått dritt i pelsen, kanskje ett par tre ganger hvor rumpeskylling har vært på sin plass. Frøken fralle derimot - som har pittelitte arsehole - hun får dritt rennende helt ned til glufsa om hun er litt løs i magan - her snakker vi rumpeskylling flere ganger i uka, for det er liksom ikke mye løst det skal være for at det fester seg og med hvit rompe så er det skikkelig ulekkert..... ugh...... så når mor skal på tur med liten fralle, ta tog osv. så har vi med enten våtservietter til rompevask eller tørkepapir og våt klut i pose..... jupp, nesten som å være på tur med bebis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående pelshunder, vil jeg helst ha det, jeg har jo pels katt dilux edition og har erfart ett par ganger å måtte klippe baki der. Så det går vel bra med hunden også..

Angående puser så har vi en langhåret katt som fikk så magesjau at vi måtte inn til dyrlegen, få ham bedøvet og barbere hele rumpa på ham. Må ha vært ydmykende, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...