Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

I posten i dag:

4 par polvotter (Bergans og Didrikson)

2 par små ullvotter (Devold)

3 sett ullundertøy str 4 år (Iris Sport)

1 vinterlue str 56 (Didrikson)

6 par ullsokker str 27 (Helly Hansen)

2 ulltrøyer str medium (Iris Sport)

1 ulllongs str medium (Iris Sport)

Så kjedelige ting å bruke bli blakk på. FLM :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine siste kjøp: (ja, jeg ER shoppinggal og veldig interessert i klær... Kjøper MYE klær, for å si det sånn)

- Skinnskjørt i skinnimitasjon

- Hvit bluse med skinn på skuldrene (ja, også liker jeg skinn..!)

- Svarte skinn ankelstøvletter. Eeeeeeelsker dem :heart:

- IKEA hvit skjenk med vitrinedører, til vi skal flytte

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavehandelen er i gang så har da blitt litt shopping.

2 stk skjorter fra Håkki, julegave til broderen.

2 eksemplarer av barfotdronningen, kjøpt og betalt, men de er ikke utgitt helt enda så må vel vente et par uker til. En til meg og en blir julegave til mamma.

4 forskjellige smaker av Harney & sons te, noen av de blir antagelig julegave/tilleggsgave og noen må nok få bli igjen her :)

4 pack med neglelakk i spreke farger fra head2toe blir julegave til stesøster, også 2 til meg, en herlig mørk lilla og en oransje :)

Vinterparkas og jogge/skidress.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag var vi en shoppingrunde i byen, men vi kjøpte ikke så mye spennende selv om pengene fikk bein å gå på. I tillegg til ukehandel på rema og en kjellerreol, kjøpte vi panelovn til H sitt rom;

sak-03.jpg

Veldig fin til panelovn å være da, med glassfront.

Votter (til over 450 spenn! 2 par av hver) til samme lille frøkna fra Polarn & Pyret:

7310012434339_1.jpg
60091711_1.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Var på Oslo Horseshow i helga, der kjøpte jeg (totalt unødvendig da jeg har flere fra før, men det var fiiiiiiiiint!!) brunt skinnhodelag med bling-pannereim. To par ullstrømper, absolutt nødvendig. I dag betalte jeg for en rundball med sauefor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poteter og Dent på butikken! Vet alle hvordan de tingene ser ut, eller burde jeg poste bilde?

Kjenner jeg ikke aner hva du har handlet ut i fra hva du har skrevet her. Hvilken type poteter var det? Og ikke minst,hvilken smak var det på Denten?! :icon_confused::gaah:

Jeg kjøpte meg en ny maskara i dag, gjelds det?

Det gjelder! :yes:

En veske fra H&M som jeg ikke får lov til å legge inn bilde fra, så da får dere link :P

92931m_l.jpg

Morsomt nok så kosta veska 20 kr mindre enn kremen, og jeg bruker vesker mye oftere enn krem :P

Pen veske! Liker veskene på H&M jeg,billige og gode! Selv om jeg det siste året har røket 3stk :fear: Men det er min feil som har alt for mye stæsj oppi :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg akkurat inn fra Kiwi etter å ha handlet fiskekaker og kjøttboller som skal bli godbiter, men det er jo ikke noe stas.

Så det siste jeg kjøpte som ikke skal spises, er denne:

Glee_Season_4_DVD.jpg

Og fem minutter før kjøpte jeg en slik, for jeg er så innmari lei av å lete etter den jeg har et eller annet sted i huset, og jeg forventer at den dukker opp hvert øyeblikk nå som jeg har kjøpt ny:

945283-jpg.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...