Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt siste kjøp,ikke hunderelatert.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har kjøpt meg nye sko:

Årets beste kjøp så langt! Låsbar "kakeboks" med timerfunksjon - nå kan jeg ha sjokolade i huset uten at den forsvinner på mystisk vis  https://www.coolstuff.no/Kitchen-Safe  

Posted Images

Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM!! :) Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM!! :) Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka….

Den var jo fin også!

Jeg har fått så sansen for ull, det funker særlig godt hvis man er i bevegelse, da holder man seg varm uten å bli kvalm og svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo fin også!

Jeg har fått så sansen for ull, det funker særlig godt hvis man er i bevegelse, da holder man seg varm uten å bli kvalm og svett.

Ull er det eneste som funker, for min del. Jeg fikk en deilig ullkåpe av min bror i bursdagsgave for 3 år siden, og den ble brukt hele tiden. Fordi den var varm, men samtidig så ble jeg ikke ubehagelig svett i den. Jeg slet den ut, rett og slett….så planen er å skaffe meg en ny slik kåpe etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! :) Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka….

Den er fantastisk deilig - har hatt min i 3 år og den er like fin ennå :).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5311.jpg

Balsam, lukter dritgodt.

603506_653934547984219_1753098739_n.jpg

Putetrekk fra Kremmerhuset. x2

1391934_653934577984216_780301255_n.jpg

Og to av denne, også putetrekk fra kremmerhuset.

1377383_653934617984212_1115957575_n.jpg

Dritkule saus-skåler fra The Krusiduller. Digger disse!

1374312_653934704650870_1039030582_n.jpg

Skilt fra The Krusiduller.

563182_653934757984198_1776063610_n.jpg

Kaffekanne fra Kremmerhuset

1380473_653934817984192_1014981227_n.jpg

Gulv og vegger. Fra Fix tror jeg det var.

1376522_653934804650860_1435281291_n.jpg

Verdens kuleste lommebok EVER, kjøpt på Dorothea Interiør og klær.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! :) Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka….

Jeg skal ha en sånn. Neste lønning! Bor man i et gammelt trehus så gjør man det.

I dag kjøpte jeg en dor! Og alle som ikke vet hva det er kan få vite at det er et redskap som man kan bruke til å banke ned spiker som stikker opp uten å ødelegge treverket med en hammer. Jeg har en spiker som stikker opp ved siden av senga mi som jeg tråkker på ca fem ganger i døgnet, og jeg sier "Au!" hver gang! Hvis jeg legger meg uten å si au så løfter begge hundene på hodene!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull-jakke….Jeg fryser bestandig. Frysepinne. Og så reklame for denne, og tenkte "greit - jeg prøver". Den kom i posten i dag, og den er VARM! :) Deilig tykk ull. Men den lukter nok en anelse sau for hundene skal absolutt oppi meg og snuse og nappe i jakka….

Spennende! Vi har noen som selger ull til hund og eier på utstillingen vår i helgen, tenkte å sjekke ut :D

EDIT; lese linken før du svarer - samme butikken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Spennende! Vi har noen som selger ull til hund og eier på utstillingen vår i helgen, tenkte å sjekke ut :D

EDIT; lese linken før du svarer - samme butikken :lol:

Ot men det var dem som fikk meg til å ta i bruk militære ulltepper til hundene både i bilen og inne. Dem har noen fine senger og dekekn i ull som gav meg ideen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...