Gå til innhold
Hundesonen.no

Leto 12-13 Oktober.


Stine
 Share

Recommended Posts

Jeg har et spørsmål til dere som var på Letohallen på søndag. Hva syntes dere om premiene?

Leker til BIR og BIM valp syntes jeg var veldig morsomt! Nora satte nok mye større pris på tøyrotta hun vant enn nok et glass med logo på :)

Et billig fleecepledd til BIR og BIM voksen var jeg derimot ikke like imponert over... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åh, jeg er så gullefornøyd med hele utstillingshelga! I dag hadde jeg meldt på begge to, for å teste hvordan det ville være, i og med at begge går i åpen klasse nå. X'en har de småcertene hun tren

Cert og 2 beste tispe på lille Messi idag - kjempefornøyd, såklart. Dommeren var kjempesøt og trivelig (Eva Nielsen) - men poengterte noe som var heeelt nytt for meg og det var at Messie virket litt s

Lille (store?) Messi klinte like godt til med å bli BIR i dag - plukket ut i gruppen, men ikke plassert. 10. cert'et hennes, så jeg regner med at beardisfolket er yre av glede for at hun ikke blir to

Posted Images

Leker til BIR og BIM valp syntes jeg var veldig morsomt! Nora satte nok mye større pris på tøyrotta hun vant enn nok et glass med logo på :)

Et billig fleecepledd til BIR og BIM voksen var jeg derimot ikke like imponert over... :P

Vel jeg fikk et glass lørdagen :P ville heller hatt leker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som var på Letohallen på søndag. Hva syntes dere om premiene?

Et billig fleecepledd til BIR og BIM voksen var jeg derimot ikke like imponert over... :P

Enig. Iogm at jeg var den som plukka premien til BIR shiba, valgte jeg tyggegodt til henne i stedet enn det IKEA-pleddet til 19 kr... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Iogm at jeg var den som plukka premien til BIR shiba, valgte jeg tyggegodt til henne i stedet enn det IKEA-pleddet til 19 kr... :P

Det hadde jeg og helt klart gjort om jeg hadde fått tilbudet om det.. Men jeg fikk kun velge mellom rødt, blått eller hvitt fleecepledd :P

På esken med tyggebein sto det CERT på, og hannen jeg ble BIM med er champion og fikk dermed ikke noe cert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg og helt klart gjort om jeg hadde fått tilbudet om det.. Men jeg fikk kun velge mellom rødt, blått etter hvitt fleecepledd :P

På esken med tyggebein sto det CERT på, og hannen jeg ble BIM med er champion og fikk dermed ikke noe cert..

Ah, da er det mulig det gikk litt rundt for hun dama som skulle forklare meg det, for da kunne jeg åpenbart valgt pledd også. :P Jaja, Anette som eier Yari får få et sånt pledd av meg, da. :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg og helt klart gjort om jeg hadde fått tilbudet om det.. Men jeg fikk kun velge mellom rødt, blått eller hvitt fleecepledd :P

På esken med tyggebein sto det CERT på, og hannen jeg ble BIM med er champion og fikk dermed ikke noe cert..

Enig. Iogm at jeg var den som plukka premien til BIR shiba, valgte jeg tyggegodt til henne i stedet enn det IKEA-pleddet til 19 kr... :P

Ble feil rekkefølge på sitatene her visst..

Men det var meningen at du skulle velge. Alle kunne velge "nedover" altså BIR/BIM var pledd fra IKEA til 29,- og altså de dyreste premiene i innkjøp, men alle skulle få lov til å velge tyggebein, eller leke om de heller ville ha det :)

Ikke så lett å få ut beskjeder til alle *sukk*

Vi (NPK) er så inderlig lei av glass og Hadelandpremier, så prøver å finne på noe nytt. Og da er det viktig med tilbakemeldinger :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glassvasen vi vant på lørdag ga jeg bort til noen da jeg har ørten slike fra før. Fleecepleddet vi vant på søndag (lilla for tenk... :aww:) ble med hjem og blir sikkert godt å ha rundt beina til vinteren :).

Jeg er ikke så himla opptatt av premiene når jeg er på utstilling, det er ikke pga premier jeg melder på iallefall :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle de fine superhundene på sonen :ahappy:

Jeg syns det er utrolig moro med litt andre premier enn glass. Jeg har fått leke og stearinlys på papillonspesialen før. På agilitykonkurranser får vi alltid valg av leker, mat, tyggesaker eller halsbånd. Vi fikk også velge fleeceteppe en gang, og det syntes jeg var kjekt :ahappy: Som Stine sier, men får aldri for mange fleecetepper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (NPK) er så inderlig lei av glass og Hadelandpremier, så prøver å finne på noe nytt. Og da er det viktig med tilbakemeldinger :)

Hva legger du i Hadeland premier? Er det fortsatt glass med klubblogo? Er litt nyfiken siden vi har disse Hadelandpremiene på vår utstilling:

970375_521396744601162_1665535203_n.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vraltulf og jeg skal det :lol: Issi vant en glassmugge i den serien og den bruker vi faktisk ofte :P

Jeg tenker i alle fall selv at det er noe jeg vinner som kan brukes, kan stå fremme som ikke er tagget ned av hundeklubb logo. Og i mine øyne er det bedre enn mye annet. Bruksting er så vanskelig med stor størrelsesforskjell på hundene som deltar.

Så får vi se om utstillerne er enige, folk finner som regel alltid noe å klage på :lol: I år forventer jeg at det er mangel på binders/sikkerhetsnål på rosettene, de ignorer nok glatt at det er dobbel størrelse på deltaker valp rosettene for å nevne den feilen ;):D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var meningen at du skulle velge. Alle kunne velge "nedover" altså BIR/BIM var pledd fra IKEA til 29,- og altså de dyreste premiene i innkjøp, men alle skulle få lov til å velge tyggebein, eller leke om de heller ville ha det :)

Ikke så lett å få ut beskjeder til alle *sukk*

Ah, men da valgte jeg "riktig". :) Jeg synes også det er supert at dere velger noe annet enn feks glass med logo på, og synes tyggeting til bikkja er helt supert. At jeg ikke liker fleecepledd kan nok ha noe å gjøre med at jeg er nabo med IKEA og har ca 11 stk av dem i ulike farger fra sommerfesten jeg hadde. :teehe:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i Hadeland premier? Er det fortsatt glass med klubblogo? Er litt nyfiken siden vi har disse Hadelandpremiene på vår utstilling:

970375_521396744601162_1665535203_n.jpg

Ja, det var disse de hadde nå på lørdag. Det er jo greit med noen liksom - men når du begynner å ha 4-5 mugger av samme slaget, så er det brått litt mye, liksom :lol:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det er jo begrenset hvor mange like mugger man trenger - personlig foretrekker jeg pledd eller andre "nyttegjenstander" faktisk - mye morsommere og da gidder jeg i det minste hente ut premiene. :).

I år har fangsten vært laber - vi har ikke stilt i år vi, blir årsdebut på Lillestrøm faktisk og der har vi ikke de helt store håpene om noe storfangst, men hyggelig dommer i alle fall så da er det sikkert verdt turen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var disse de hadde nå på lørdag. Det er jo greit med noen liksom - men når du begynner å ha 4-5 mugger av samme slaget, så er det brått litt mye, liksom :lol:.

Helt enig ;)

Men disse går det jo an å gi bort når de kommer i esken, til forskjell fra snapsglass med ørtenogførti ulike logoer (med mindre det er til en student som er mye på fylla :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ;)

Men disse går det jo an å gi bort når de kommer i esken, til forskjell fra snapsglass med ørtenogførti ulike logoer (med mindre det er til en student som er mye på fylla :lol: )

Jeg kjenner jeg har en litt sånn uvilje til å gi bort slike ting, jeg, for da blir det liksom ikke en gave jeg har kjøpt med omtanke (om det gis bort som gave vel og merke), men jeg ga bort premien vi vant på lørdag til noen på utstillingen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle hente premie på søndagen (for CK), kunne jeg velge mellom en slik rull en fjerner støv og hår fra klærne med, pipedyr som var så små at jeg ikke ville latt mine hunder få leke med dem, og glass med logo. Så da valgte jeg glass, for i mine øyne er ikke en klesrulle en premie, og et pipedyr som sitter fast i halsen er heller ikke noen höjdare.

Men det er mulig det var utplukket da jeg hentet premier litt utover dagen, vi var ikke først ferdig i ringen.

Jeg skjønner at en kan gå lei av Hadeland når en har en hund som er BIS-finalekandidat, men jeg snakket med et par eiere med hunder som er mer CK-kandidat, og de var skuffet over premiene. Når en endelig har klart å få en plassering som ga premie, kunne de tenkt seg noe som var et bedre og mer varig minne enn tyggesaker - som de hadde plukket ut blant alternativene de ble gitt.

Jeg tror også noen reagerer fordi det ser gjerrig ut, uavhengig av pris. Når lørdagens arrangør har Hadelandpremier, som en opplever som et dyrt kvalitetsmerke, ser IKEA-premiene dagen etter litt fattigslige og gjerrige ut - uavhengig av prislapp og tilbud en har fått til. Jeg hørte også mange bemerke at de skulle ønske det var samme premiene når det tross alt er en samarbeidsutstilling.

Det er umulig å finne noe som alle vil like. Jeg hadde over 80 lysestaker sist jeg telte, så det trenger ikke jeg - mens blomstervaser har jeg lite av. Mens andre ikke vil ha slikt. Servietter med vakkert høstmotiv eller tre kubbelys ville vært bruksgjenstander jeg kan gjerne bruke, mens andre ikke ville sett hensikten. Jeg elsker plutoduker, og får sjelden tepper i premie jeg synes er store nok til mine hunder (en gang vant jeg et fleecepledd som dekket cirka hodet til berneren).

En arrangør jeg stilte for lot deg velge mellom premie + kjøpe rosett, eller få rosetten.

Da er det kanskje nesten et bedre alternativ at en får til et samarbeid med de som har stands, slik at en får et gavekort på 30 kroner en kan bruke på hva en vil, eventuelt at en kan samle opp over tid og bruke hos de faste som "alltid" har stands i Letohallen når en har fått samlet gavekort til en verdi av 150 kroner, eller whatever. Jamfør DKK.

For å være ærlig, så er jeg en voksen nok person til å ha det meste jeg trenger i heimen, det er veldig sjelden jeg vinner en premie og tenker "oj, så bra, det trengte jeg" - men så har jeg også et eget vitrineskap dedikert til premier, så jeg har minnene om enn ikke premiene brukes i hverdagen. Jeg vil heller ha det, enn noe hundene spiser opp/svelger/biter i stykker.

Men den dårligste premien jeg noen gang har fått, var valget mellom en rull bæsjeposer og en startnummerklype. Det var i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...