Gå til innhold
Hundesonen.no

Leto 12-13 Oktober.


Stine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åh, jeg er så gullefornøyd med hele utstillingshelga! I dag hadde jeg meldt på begge to, for å teste hvordan det ville være, i og med at begge går i åpen klasse nå. X'en har de småcertene hun tren

Cert og 2 beste tispe på lille Messi idag - kjempefornøyd, såklart. Dommeren var kjempesøt og trivelig (Eva Nielsen) - men poengterte noe som var heeelt nytt for meg og det var at Messie virket litt s

Lille (store?) Messi klinte like godt til med å bli BIR i dag - plukket ut i gruppen, men ikke plassert. 10. cert'et hennes, så jeg regner med at beardisfolket er yre av glede for at hun ikke blir to

Posted Images

Jeg droppet å ta ut premie på lørdagen, jeg.. Sånne blå "glassdingser" (og tilsvarende) har jeg nettopp kastet en haug av når jeg ryddet ut av premieskapet mitt. Ser ingen grunn å bringe flere hjem.

Men tepper, godiser, leker er jo bare helt SUPRE premier. Nyttige og greie - passer i ethvert hjem gjør de også.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil faktisk heller ha glassting jeg :) Har sikkert noe med at jeg ikke deltar på mange utstillinger, og at det da er fint med noe som varer når man først gjør det bra.

Syns også det er greit de gangene man kan velge mellom premie og gratis rosett. Sjelden jeg gidder å kjøpe rosett, da må de være ekstra fine i såfall. Kjøpte vel alle rosettene den gangen DPen ble NUCH og fikk CACIB i samme slengen. Men ellers har jeg kun kjøpt 2 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CK premie på lørdagen var glass med logo på. CK premie på søndagen var glass med logo på, eller pipedyr, eller klesrulle. Det betyr at de som ikke ville ha glass med logo faktisk kunne velge noe annet. :)

Hadde jeg kunnet velge en rull bæsjeposer hadde jeg blitt glad! Det behøver jeg jo. :) Glass, kopper, telysholdere, andre glassting henter jeg aldri ut.

For et par år siden da "alle" klubbene hadde det mindre pene blå kjeramikk greiene husker jag vi hentet ut premier, leverte til ei som samlet til premier til sin klubb. Den klubben sparte mye penger i alle fall. For vi var sikkert over 20 utstillere som leverte alt til henne hver gang :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil faktisk heller ha glassting jeg :) Har sikkert noe med at jeg ikke deltar på mange utstillinger, og at det da er fint med noe som varer når man først gjør det bra.

Syns også det er greit de gangene man kan velge mellom premie og gratis rosett. Sjelden jeg gidder å kjøpe rosett, da må de være ekstra fine i såfall. Kjøpte vel alle rosettene den gangen DPen ble NUCH og fikk CACIB i samme slengen. Men ellers har jeg kun kjøpt 2 stk.

Jeg spurte på lørdag om jeg kunne bytte BIR premie i en R-CERT rosett til lånehunden jeg hadde med, og det var ikke noe problem. Har spurt om det ved flere anledninger og aldri fått nei :)

(sorry dobbeltpost)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det er mulig det høres sært ut altså, men jeg orker ikke å fylle heimen med sånne glassting med logo på jeg. Jeg synes det er stygt og som regel fullstendig ubrukelig. Mulig det høres blasert ut. Når jeg flyttet for 15 år siden parkerte jeg intet mindre enn 5 syver esker i garasjen hos mamma og pappa med sånt tral - det er nå kastet. Nå henter jeg konsekvent ikke ut premiene om det er det minste tegn til logo på dem. Med ett unntak - koppene til Moss og Omegn Hundeklubb - det er tydeligvis en kaffedrikker med kunnskap som bestiller, for de går det faktisk an å drikke av og de rommer masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne Hadeland premier hadde de en gang på lydighetsstevne og det er en av de fineste premiene jeg har fått. Det er jo skikklig premie! Den er fin, kan brukes og er en fin gave å gi bort om man har for mye. Har man for mye har man for pen hund.

Dagens sitat :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...