Gå til innhold
Hundesonen.no

Bra kameratelefon?


yurij
 Share

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt meg en Note 3, og er imponert over hvor klare bilder jeg får. (Du kan se dem i oktober-EFITen min). Det negative er at bildene fort blir veldig dårlige når det begynner å bli mørkt. De blir på en måte kornete og utflytende. Men mulig det er en innstilling for det jeg ikke har funnet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Nokia n8, men vet ikke om de er å få tak i enda. Helt grei telefon, dødsbra kamera! Helt fantastisk rått egentlig. Har ikke sett andre mobilkamera (ikke at jeg har lett heller da..) med noe som er i nærheten engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Nokia n8, men vet ikke om de er å få tak i enda. Helt grei telefon, dødsbra kamera! Helt fantastisk rått egentlig. Har ikke sett andre mobilkamera (ikke at jeg har lett heller da..) med noe som er i nærheten engang..

Ja,det er reservetelefonen min,veldig glad i den så alternativet er å bare ta den i bruk igjen. Har en Nokia 808 (er nesten et kamera med mobilfunksjoner :)nå som skjermen er knust på men som foreløpig virker. Greit å vite om det finnes noe annet bra som kan måle seg når skjermen på denne ikke gidder mer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sony Xperia Z1 og er knallfornøyd med kameraet. Jeg har ikke fått testet så mye mer enn auto-funksjonen enda (da er det begrenset kvalitet), men ser det er mange muligheter med kameraet.

Siste bildet tatt med auto er dette. I en relativt mørk stue med VELDIG mye lys i bakgrunn og baby som absolutt ikke sitter i ro ;)

1395343_10151876599237225_2056884260_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...