Gå til innhold
Hundesonen.no

Lancashire Heeler valper


Justisia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lita jente full av energi er kommet. Black/tan

Røntgen viser jo bare tre :-) Nå er nr to kommet. En liten gutt. Black tan han og.

Øynene er åpne, de er 17 dager i dag

Posted Images

Da vi våknet i dag var Super-9 (som Damien kalte han) reist til hundehimmelen. Det var for meg ganske forventet, han hadde ikke stor vektøkning siste døgnet og han klarte ikke suge bra nok. Damien ble veldig lei seg, men tok det fint. Satt og så på den lille, la han på vekta for siste gang, satt sammen med Jadis og så puttet han i en liten eske. Vi skal begrave han etterpå.

De to andre vokser jevnt og trutt,

Uff :( Utrolig trist, man blir liksom litt mer øm om hjertet for de minste.

Men du? Hvis ingen av de ender med å hete Nine inch nails blir jeg skuffet kjenner jeg. Kan ikke ha et 9 kull uten det navnet. Skulle jeg hatt valper skulle alle valpene hatt låttitler fra N.I.N :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( Utrolig trist, man blir liksom litt mer øm om hjertet for de minste.

Men du? Hvis ingen av de ender med å hete Nine inch nails blir jeg skuffet kjenner jeg. Kan ikke ha et 9 kull uten det navnet. Skulle jeg hatt valper skulle alle valpene hatt låttitler fra N.I.N :aww:

Har gitt beskjed til eier av kullet, at Nine Inch Nails er et dødskult navn, så får vi nå bare se da, hva hun bestememr seg for. For er helt enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

post-6760-0-18232400-1382987638.jpg
Tøffingen

post-6760-0-15907500-1382987678.jpg
Søta

post-6760-0-12670000-1382987720_thumb.jp
Maurslukermora

De er tre uker til onsdag. Tenkte presentere dem for litt "fast" føde denne uka, og ommøblere valpekassa slik at de får utforsket verden litt mer.

Mor er et kapittel for seg selv. Hun klager om hun ikke får være i sofaen, men når hun er i sofaen, så klager hun da og, siden valpene ikke er der. Hennes drøm hadde vært at valpene og hun kunne bodd i dundyna til guttungen.

Begge er forresten til salgs. Fórvertavtale er også av interesse.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

post-6760-0-79271100-1385845057.jpg

Alle tre nyter godis fra Hundegodt

post-6760-0-54564700-1385845133.jpg
Are you talking to me?
De9ro sjekker ut speilbildet sitt. Det var frekt nok til å bjeffe tilbake!

Denne her har sånne bein som jeg tegna i spørretråden.
Halveis kanin tror jeg ...


Ellers må jeg si dette er det enkleste kullet jeg har hatt. De spiser alt de får servert, i tillegg går de til mor og får dessert (de er 8 uker på onsdag) og best av alt er at mora rydder opp etter dem enda. Og de vil heslt ikke gjøre fra seg inne i valpebingen lenger, og lager et sabla leven når de må på do.

Tispa drar til Tromsø neste mandag.
Hannen er fortsatt til salgs.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...