Gå til innhold
Hundesonen.no

Lancashire Heeler valper


Justisia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lita jente full av energi er kommet. Black/tan

Røntgen viser jo bare tre :-) Nå er nr to kommet. En liten gutt. Black tan han og.

Øynene er åpne, de er 17 dager i dag

Posted Images

Tone S: Din vilje fikk ikke gjennomslag. Det ble tre. 1 jente og 2 gutter. Den første gutten er mye mindre enn sine to søsken, så er noe usikker på om han vil overleve natta. Men, mat har han fått i seg alt da.

Jadis brukte 2 timer.. Valpebinge var ikke for henne fant hun ut, så i sofan kom dem,

Jeg er overrasket over hvor fint hun tok dette, og hvor flink mor hun enn så lenge er.

Merker at det ikke blir noe søvn på meg i natt, for tenk om det dukker opp en til da? En som ikke var på bildet. Tone S har satt griller i hodet på meg tror jeg.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonene :)

Det gikk opp for meg i dag at 9'er kullet til Procordia ble født den 9. Det er jo litt kult da.

Natten har gått bra. Jeg har vært våken med jevne mellomrom for å se til at alt gikk bra.

Har hatt dem på vekta i dag. Tispa og store hannen (normale hannen vil jeg nå si) veide 145 gram begge to, mens lillegutt veide 50. Det er lite det. Men, han spiser da, så skal veie han før og etter mat for å se om han får i seg noe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi våknet i dag var Super-9 (som Damien kalte han) reist til hundehimmelen. Det var for meg ganske forventet, han hadde ikke stor vektøkning siste døgnet og han klarte ikke suge bra nok. Damien ble veldig lei seg, men tok det fint. Satt og så på den lille, la han på vekta for siste gang, satt sammen med Jadis og så puttet han i en liten eske. Vi skal begrave han etterpå.

De to andre vokser jevnt og trutt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...