Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Passer her :heart:

"Mamma hva hete den? Og den da? Og den da? og den da?" Seriøst sikkert 30 ganger etterhverandre. Hun ser nå forskjellen på Hekla, Stella, Cane og Elle. Hun orket ikke å lære mer ikveld og mente det var greit. De var alle hennes uanset :lol:

1384300_10151879736585256_1175880870_n.j

536247_10151879736140256_1798437429_n.jp

:wub:

Tuva og Torgrim er også helt nydelige!! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Tuva! Hun ser så voksen ut på bildet :wub:

Ja! Synes egentlig de ser mye mer voksne ut med en gang de sitter selv. Vi må reise på bading med jentene igjen snart! :heart:

Og takk for mange fine godord fra dere. Det varmer det stolte mammahjertet. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Synes egentlig de ser mye mer voksne ut med en gang de sitter selv. Vi må reise på bading med jentene igjen snart! :heart:

Og takk for mange fine godord fra dere. Det varmer det stolte mammahjertet. :ahappy:

Jeg gir beskjed så fort jeg klarer å kidnappe henne til rett side av fjorden :D

Her er tantes lille ramp :wub:

1382006_10151761518259775_2013639160_n.j

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at det er maks fire bleier av gangen egentlig på de! Bleiemafian kaller vi på kiwi de :-P

Hehe ja. Ble litt overraska bare, for alt annet er jo billigere her. Men egentlig er det vel spesielt billig med bleier hjemme :) Bortskjemt bare :P

Var bare så typisk siden jeg har nokså høyt forbruk av akkurat de to tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Ingen skriving på 2 dager? Det var uvant å komme hjem til. :)

Håper alle har det bra, at ingen barn er syke eller sure og at alle nyter fint vær for tiden. Vi har iallfall vært heldige i det siste!

Vi har vært på høstferie på Østlandet vi, og kost oss skikkelig. Det er så deilig at H har blitt så stor, alt er så mye mindre stress. Han er i tillegg i en så deilig periode igjen, litt antsy den dagen vi var i Oslo, men ellers er humøret stabilt godt og forutsigbart. Jeg nyter det veldig, ting har en tendens til å endre seg fort, så de god periodene er jeg veldig bevisst på.

Her er noen bilder fra den fine turen vår. Glemte å bruke kameraet i Oslo da, dessverre.

Se så idyllisk! Marimannen har odel her, men dumme oss flyttet til Trondheim i stedet.

10265094516_006c5069e8_c.jpg

10265110195_5f09a74a4d_c.jpg

10265207243_d9d97c1b26_c.jpg

Leke med Twix

10265093056_892b8c2478_c.jpg

10265108475_e0abacee68_c.jpg

Å kjøre traktor er KULT!

10264993814_d9f7feee07_c.jpg

:heart:

10252627926_bedf8321bc_c.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig gutt og nydelig sted! :wub:

Skifta på senga i går, så da har lillemor både gulpet og hatt lekk bleie i senga vår. :aww::lol:

Hun er forøvrig en raring, hender jeg våger meg til å legge meg selv om hun ikke sover, men vet hun er trøtt. Og hun ligger hun selv om jeg skrur av lyset og legger henne i egen seng - veiver og fekter og kaver og prater og spytter smokk og skal ha smokk og skal ikke ha og kaver og veiver og prater litt mer :lol: Men ikke noe hyling så lenge hun får ha hånda mi å enten holde i eller ha inn til kinnet - det også varierer. :lol: Jeg får jo ikke sove når hun driver på slik, så kunne likegodt sittet oppe med henne til hun er litt mer nær søvnen - men hun er jo vanvittig søt da. :lol: Trollungen min :wub:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor h a t e r vogna.. Drit og dra.. Må få tak i ny. Noen som har tips?

Fortrinnsvis sportsdel som kan legges helt ned, vendbar mot barnevognfører (knis :lol: er det et ord?), Lufthjul til ekspedisjonstrilling med bikkje på grusvei etc. Forholdsvis liten og nett sammenlagt så det er plass i Volvo v70 med halvt baggasjerom (bikkjebur i andre halvpart). Helst under 2.500 og ikke se ut som om den har gått igjennom en krig.. Helst ikke svingbare hjul.. Og jeg glemte det, den må selvfølgelig være pen. :innocent: Vognen må befinne seg i Bergensområdet eller Oslo. Eternal glory awaits den som klarer løse knipa mi! :lol:

Fiiiine Heljar! :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor h a t e r vogna.. Drit og dra.. Må få tak i ny. Noen som har tips?

Fortrinnsvis sportsdel som kan legges helt ned, vendbar mot barnevognfører (knis :lol: er det et ord?), Lufthjul til ekspedisjonstrilling med bikkje på grusvei etc. Forholdsvis liten og nett sammenlagt så det er plass i Volvo v70 med halvt baggasjerom (bikkjebur i andre halvpart). Helst under 2.500 og ikke se ut som om den har gått igjennom en krig.. Helst ikke svingbare hjul.. Og jeg glemte det, den må selvfølgelig være pen. :innocent: Vognen må befinne seg i Bergensområdet eller Oslo. Eternal glory awaits den som klarer løse knipa mi! :lol:

Fiiiine Heljar! :wub:

brio happy duo fyller alle minus litrn og nett sammenlagt. :/
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brio happy duo fyller alle minus litrn og nett sammenlagt. :/

:lol: Ja, det er jo begrenset hvor liten og nett ei slik vogn kan bli.. Simo blir altfor stort, city cross eller happy duo fyller det meste av krav... Men så var det å finne en billig en da... Happy er jo greit billig, men fint få ute til salgs på finn.. Fint få som svarer når man forsøker kontakte de også... :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Ja, det er jo begrenset hvor liten og nett ei slik vogn kan bli.. Simo blir altfor stort, city cross eller happy duo fyller det meste av krav... Men så var det å finne en billig en da... Happy er jo greit billig, men fint få ute til salgs på finn.. Fint få som svarer når man forsøker kontakte de også... :hmm:

Ååh - typisk - fikk min for 500,- er riktignok forgjengern til happy duo - heter bare duo - men med untak av bittelitt mindre hjul så er det samme vogna. Bare min er eldre.

Er du på FB? Fant min på lokal salgsgruppe - er en til der til samme pris, men det blir jo oppi her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere vite hva dere venter Baby? :)

Du ser at det er en drage, men ikke si det til Baby for da kan hun bli skremt. Vi får håpe det er en sånn søt en som i Shrek. (Seriøst, jeg kan ikke se noe på sånne bilder, jeg. Derfor tolker jeg det som jeg vil :lol: )

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...