Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig klarte jeg å huske efit!


Guest Michellus
 Share

Recommended Posts

Guest Michellus

Som tittelen sier tror jeg dette er min første efit som jeg har klart å huske gjennom hele dagen! Det liker vi!

547525_10202101778007160_1184531007_n.jp

Dagen starter mellom 7 og 8 en gang med cola og Subway Surfers. Føler meg ikke helt på topp, ergo er badet min bestevenn til jeg blir hentet av pappa. TMI.

IMG_0352_zps0a0efe8a.jpg

Klokka 9 driver jeg og vasker dørkarmene i pappas leilighet. De var overraskende møkkete :P

IMG_0353_zpsada83d42.jpg

Klokka 10 er pappa på vei ned til Rakkestad for å hente nøkler. Det har vært en del frem og tilbake med overtagelse, men heldigvis var huset ferdig utvaska og klar til innflytting!

IMG_0356_zpsc81a9b22.jpg

Klokka er her 12. Jeg klarte å finne meg en madrass og et nydelig ullteppe og sovnet ganske fort ja. Hadde nesten ikke sovet natt til 1. så det var godt å få 1,5 time på øyet. Her sitter vi og basically venter på at pappa skal komme tilbake så vi får tømt det som er igjen i bilen også få vasket ferdig etter det.

IMG_0359_zps379f0954.jpg

Jeg lunsjerer klokken 13. Brød med smjær og dansk salami.

IMG_0362_zps31f5d56c.jpg

Klokken 14 lesser vi på Caravellen til pappa. Blir like overrasket hver gang over hvor mye plass det faktisk er i den.

IMG_0365_zps2b1f6756.jpg

Klokken 15 er jeg ferdig med et soverom. Verdens fineste klesskap bodde der!

IMG_0366_zpsa2e70232.jpg

Her venter vi på damen som skal ta over leiligheten. Oppdaget tilfeldigvis at hun og jeg har bursdag på samme dag :P Vi er helt ferdige med alt som har med lessing, vasking og sånt shait å gjøre. Jeg titter på mine Dogwalkere sportsmodell. De er utrolig deilige på alle måter!

IMG_0368_zpse58fe090.jpg

Pappa bruker lang tid på å forklare damen hvordan ting er med nøkler, avlesing av strøm osv, men før vi vet ordet av det sitter vi i bilen og skal akkurat til å reise ned til Rakkestad! Jeg tar mine farvel med Holmlia mens jeg samtidig smughåper at jeg aldri mer kommer tilbake dit igjen.

IMG_0370_zps5a855b0c.jpg

Etter å ha mast over at jeg var sulten (jeg vakke den eneste av oss altså) samt vært kvalm og uvel i et par timer nå spanderte pappa junk på meg. Hvorfor jeg fikk så mye mat aner jeg ikke. Jeg skulle da vel ikke ha salat :lol: :lol: Og ja, jeg liker ketchup :P Veldig godt.. Burgeren var brent da, det likte jeg ikke i det hele tatt. Klokka er rundt 18 altså :P

IMG_0379_zpscc57d4bc.jpg

Vi er fremme i Rakkestad! Jeg blir bare mer og mer forelsket i huset altså :heart: Ja, det trengs litt oppussing her og der, men utenom det er det rett og slett fantastisk altså! 80kvm ender vi opp med i andre etasje. Det er det dobbelte av hva vi har nå. Også kommer vi i tillegg til å betale halvparten av det vi gjør nå. Det er kreisi! Jeg klarer ikke å uttrykke hvor mye jeg gleder meg til å flytte dit. Klokka er 19 når vi ankommer.

IMG_0381_zpsb6fdf166.jpg

Klokka er 20 og vi forlater Rakkestad. Savnet det med en gang vi reiste derfra..

IMG_0386_zps9877929f.jpg

Klokka 21 er jeg kommet hjem og prøver å ta bilde av en som var 1000 ganger mer ivrig og glad enn det han så ut som han var på bildet. Bikkja er jo helt febrilsk når jeg først kommer hjem :P

IMG_0389_zps843869c9.jpg

Klokka 22 koser vi oss i sofaen :heart:

IMG_0391_zps0715fb0f.jpg

Og klokken 23 ser vi på ...men Olsenbanden var ikke død!, den 13. filmen i Olsenbandenserien.

Mye styr har det vært i dag, men deilig å ha noe produktivt å gjøre! Var ikke så mye hundeting som skjedde i dag da :P Det får vi ta en annen dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

SÅ ut som huset i Rakkestad har sjarm i bøtter og spann

Det er utrolig koselig :) Noen skjønnhetsfeil her og der, men det er så enkelt å fikse at man kan jo le.

Herregud så mye ketchup. :lol:

Men du har vært effektiv da! :) Fin vofs har du også!

Ketchup er digg det vettu :P Ketchup med pommes! Angus takker for skryt :)

Glad for å flytte fra Holmlia? Me not understand :-P jeg bare går ikke tur alene på kvelden her haha!

:lol: :lol: Det tør ikke jeg heller :P

Samme fjernkontroll som vi har! :lol:

Hey hey hey! :lol:

Så koselig det huset var! Gratulerer med bort fra Holmlia :lol: Og ja, man får utrolig mye inn i en caravelle :D

Elsker huset! Og takk for det :lol: Holmlia er et skummelt sted :P

Ketchup med burger, akkurat sånn det skal være :D

:D

Så effektiv du er. Og det nye huset ser sjarmerende ut. Til lykke og håper dere vil trives der!

Jo takk for det! Man prøver jo så godt man kan :P Gleder oss veldig til å flytte hvert fall!

Olsenbanden, bare gode minner :):)!

Enig! Mangler bare film 1 og 14 også har vi hele samlinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...