Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2013


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trave venstresvinger rett ved siden av agilityringen, det kan bli intressant kjenner jeg!

Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder

Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem

Vi skal melde på alle tre, så sant Martin er fin i nakken sin. Om ikke så skal han få slippe det. Og jeg gleeeder meg til å stille Lundii! Jeg synes hun ser så mye bedre ut i kroppen og at hun har utviklet seg så mye etter valpekullet. Sikkert mest alderen, men uansett, jeg LIKER hvordan hun ser ut om dagen, bygning, hold og alt. :ahappy: Chiara blir nok meldt på mest bare for å få en kritikk fra den dommeren, og bare fordi det er gøy å stille. Søstern kommer nok til å slå henne og ta juniortittelen uansett, hun er så fin. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer selvsagt, skal både stå i rasestand, jobbe litt på gulvet og stille.
HVEM jeg skal stille arbeider jeg fortsatt med :P
Eneste jeg er sikre på er våre to juniorer, Emma og Prince. Jippi er (tror, håper) drektig, så hun skal ikke.
Kamar antar jeg. Skal snakke med litt valpekjøpere og høre med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal forsåvidt også stå i rasestand og skal gjøre litt mer utav den enn i fjor, da vi i fjor fikk beskjed om at vi kom på nr 2 av alle standene! Så vi gleder oss til i år. Viktigste er dog å få presentert rasene på en god måte og få skravla med folk, holde en god stemning! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe upresis formulering fra NKK, kanskje:

"Følgende titler tildeles på utstillingen:

Tittelen Norsk Junior vinner 2013″ til beste junior hannhund og beste junior tispe med minst 1JK1JKK.

I tillegg tildeles tittelen Norsk veteran vinner 2013″ til beste veteran hannhund og beste veteran tispe."

http://web2.nkk.no/dogs4all/titler/

Det er altså kun mulig å bli juniorvinner og veteranvinner, ikke norsk vinner, skal man tro denne siden. :P

Hvor gammel er geo? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått avklart hvilken av de to bernerdommerne som dømmer oss, så da kan jeg velge den hunden jeg tror passer best til dommeren. Så da skal Foenix trave (håper jeg, men hun kan også godt hoppe eller gallopere, den er ikke så nøye på bevegelsesmønsteret bare det går fort) noen runder, mens mora skal få gå LP den andre dagen.

Jeg tror dette er første året siden 2001 eller 2002 jeg ikke skal være ringsekretær minst en av dagene på årets siste internasjonale utstilling, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått avklart hvilken av de to bernerdommerne som dømmer oss, så da kan jeg velge den hunden jeg tror passer best til dommeren. Så da skal Foenix trave (håper jeg, men hun kan også godt hoppe eller gallopere, den er ikke så nøye på bevegelsesmønsteret bare det går fort) noen runder, mens mora skal få gå LP den andre dagen.

Jeg tror dette er første året siden 2001 eller 2002 jeg ikke skal være ringsekretær minst en av dagene på årets siste internasjonale utstilling, om jeg ikke husker feil.

Hvem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..Noen som vet hvor mye en rasestand koster?

Jeg trur dessverre det er altfor seint å melde inn nå at dere ønsker å stå på stand. De var i alle fall veldig rigide på seine etteranmeldinger i fjor, men er forhåpentligvis litt rundere i kantene om det er noe som gir NKK penger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem da?

I utgangspunktet dømmer briten alle hannhunder, og tisper minus junior. Romaneren dømmer junior tispe, og eventuelt flere klasser om det blir for mange påmeldt for briten. Men da er det ikke delt på kjønn, som jeg trodde opprinnelig. Det skal jo litt til at de dytter åpen klasse over på annen dommer, de tar vel heller junior hannhund og unghunder om det kommer mange. Eller veteraner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.messe.no/no/DOGS4ALL/Utstillerinfo/Pamelding-til-DOGS4ALL/Priser-pa-standleie/ - men fristen har vært... tror jeg. kontakt dem i såfall og hør.

Fint du la ut. Sambo slo av pcen så jeg orka ikke til med på igjen og styr. Vi fikk utvida vår iallefall.. så da var det en ledig 8 meter igjen (i og med vi tok over en 16 meter i stedet.) Men vet jo ikke om den er ledig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...