Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2013


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Veldig lyst, men mannfolket sier jeg har brukt opp "kvoten" for i år :shocked:

Men har enda to uker på å overbevise han om at vi virkelig trenger en roadtrip :lol:

I såfall så stiller jeg begge to, Inya i junior og Ganzie i veteran :)

Begge to kan jo vinne tittel i klassen, så det er argument godt nok for å dra :innocent:

Jeg må dobbeltsjekke hvem av de to dommerne som dømmer tispe før jeg bestemmer meg, også må jeg se an pels. Ingen røyter per i dag, men begge skal i karet i løpet av få dager, så får vi se om de slipper noe da. Hvis det er den andre dommeren som dømmer jentene, må jeg finne ut hva denne vil ha, for jeg har aldri hørt om vedkommende. Kanskje jeg bare skal melde på begge to som helgardering, side de er så ulike :D

Hmm, også går vel LP1 motsatt dag, kanskje X'en skal få seg en runde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trave venstresvinger rett ved siden av agilityringen, det kan bli intressant kjenner jeg!

Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder

Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem

Veldig lyst, men mannfolket sier jeg har brukt opp "kvoten" for i år :shocked: 

Men har enda to uker på å overbevise han om at vi virkelig trenger en roadtrip :lol: 

I såfall så stiller jeg begge to, Inya i junior og Ganzie i veteran :) 

Jeg vil se Inya, hun ser så fin ut på bilder, så dere må nok stille;)

Men juniortittelen får hun ikke da, for den skal jo Zoe ta:D hehe...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer enten alene eller med Leja. Vi blir heiagjeng. Stiller ikke på dogs4all når jeg ikke har trent nok med dyret først :P SÅ pen og flink er a ikke! hehe. Vi kommer i alle fall søndagen, kanskje også lørdag.

:sleep:

Kommer vi må vi jo si hei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SÅ lyst å melde på Jatzy. Men så har hun en dum fettkul. Vi har sjekke den hos veterinær, og den er ikke til plage for henne. Den er heller ikke farlig, så det å fjerne den vil være mer kosmetisk enn noe annet. Og aller helst vil jeg jo ikke få henne operert, om det ikke er veldig nødvendig. Hvordan er det med slikt på utstilling? Kan man få trekk om dommeren kjenner at den er der? Kan man ha med vet attest? Skulle jo pensjonere henne fra utstilling, men herregud så vanskelig det er å la være. Må få meg en til hund snart!

Vi kommer iallefall for å se på, og for å bruke alt for mye penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lo bare da jeg sa det :lol: "Og jeg kan bli Miss World" Skjønner ikke? :icon_confused::lol: Men jeg jobber med saken :innocent:

:lol: Jobb videre! Jeg vil se dere der!

Bestiller et par lappebilder av deg, jeg :aww:

Nej, blir nok neppe i år, heller :hmm:

Skal prøve å få tatt noen ;)

Jeg klarer ikke å bestemme meg om Milla skal bli med eller ikke. Kommer ikke til å bestemme meg før litt nærmere datoen heller tror jeg.

Det er bare 46 dager igjen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke stilt før, ever. Men har en valp som ganske nylig ble 4 mnd som skal stilles framover.

kun 2 utstillinger som er aktuelle før jul. Vi trenger jo begge øving :)

Men hvor teit er det å stille for første eller andre gang på en offesiell nkk ustilling, og attpåtil D4A ?? Skal, skal ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke stilt før, ever. Men har en valp som ganske nylig ble 4 mnd som skal stilles framover.

kun 2 utstillinger som er aktuelle før jul. Vi trenger jo begge øving :)

Men hvor teit er det å stille for første eller andre gang på en offesiell nkk ustilling, og attpåtil D4A ?? Skal, skal ikke??

Hvis valpen din bare er fire måneder gammel er den for ung til å stille på Dogs4All. :) Valpeshowklassene er 4-6 mnd og 6-9 mnd. På Dogs4All er det kun offisiell utstilling (ikke valpeshow), det vil si for hunder som er ni måneder og eldre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe upresis formulering fra NKK, kanskje:

"Følgende titler tildeles på utstillingen:

Tittelen “Norsk Junior vinner 2013″ til beste junior hannhund og beste junior tispe med minst 1JK1JKK.

I tillegg tildeles tittelen “Norsk veteran vinner 2013″ til beste veteran hannhund og beste veteran tispe."

http://web2.nkk.no/dogs4all/titler/

Det er altså kun mulig å bli juniorvinner og veteranvinner, ikke norsk vinner, skal man tro denne siden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valpen din bare er fire måneder gammel er den for ung til å stille på Dogs4All. :) Valpeshowklassene er 4-6 mnd og 6-9 mnd. På Dogs4All er det kun offisiell utstilling (ikke valpeshow), det vil si for hunder som er ni måneder og eldre.

Aha.. Men det gir jo litt mening. Ikke lett å være helt ny på det her :P Takk for opplysningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe upresis formulering fra NKK, kanskje:

"Følgende titler tildeles på utstillingen:

Tittelen “Norsk Junior vinner 2013″ til beste junior hannhund og beste junior tispe med minst 1JK1JKK.

I tillegg tildeles tittelen “Norsk veteran vinner 2013″ til beste veteran hannhund og beste veteran tispe."

http://web2.nkk.no/dogs4all/titler/

Det er altså kun mulig å bli juniorvinner og veteranvinner, ikke norsk vinner, skal man tro denne siden. :P

Er bra jeg stiller i junior da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...