Gå til innhold
Hundesonen.no

Dogs4All 2013


Ingvild
 Share

Recommended Posts

  • Svar 411
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Trave venstresvinger rett ved siden av agilityringen, det kan bli intressant kjenner jeg!

Jeg flyr eller kjører bort med Mokkis for å heie på soniser og knipse bilder

Jeg kommer om søndagen og regner med at skulle se nogle korthårede collies, og gerne kose litt med dem

Nå begynner det å bli noen år siden sist jeg var på D4A, hvor lang tid bør vi bergene på å finne parkering?

Vi har oppmøte kl 11 i hall E, så jeg tenker at vi bør være parkert til kl 9.30-10 sånn ca.

Sist jeg var der sto det kø langt nedover veien i 8 tiden om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi meldte oss ikke på i år da helsen til Birk ikke akkurat var så super i oktober, og jeg orket helt ærlig ikke å tenke på noe som hadde med hundeting å gjøre fremover. Nå er jo han plutselig i superform igjen, og jeg angrer litt på at jeg ikke meldte på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i år er det en uke tidligere enn det var i fjor. De pleier å legge ut dato for 2015 ganske tidlig vil jeg tro, men vil tro det blir siste eller nest siste helgen i november til neste år også. Lurt å sette av begge de helgene i god tid om du er en travel person, så har du mulighet uansett hvilken dato det måtte bli i 2015 :)

Dogs4All er tredje helgen i november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli noen år siden sist jeg var på D4A, hvor lang tid bør vi bergene på å finne parkering?

Vi har oppmøte kl 11 i hall E, så jeg tenker at vi bør være parkert til kl 9.30-10 sånn ca.

Sist jeg var der sto det kø langt nedover veien i 8 tiden om morgenen.

De to gangene jeg har vært der, ca 10, så har jeg faktisk ikke slitt med å finne parkeringsplass. Ikke er det noe særlig med kø lenger heller da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi meldte oss ikke på i år da helsen til Birk ikke akkurat var så super i oktober, og jeg orket helt ærlig ikke å tenke på noe som hadde med hundeting å gjøre fremover. Nå er jo han plutselig i superform igjen, og jeg angrer litt på at jeg ikke meldte på :P

Kommer dere og kikker og heier da? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dere og kikker og heier da? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil veldig gjerne, men frister... eh... kanskje litt lite å reise hjemmenifra kl 05 bare for å se på. Men jeg er jo ikke helt riktig skrudd sammen, så skal ikke se helt bort i fra at jeg dukker opp heller :teehe: Har jo noen skjønninger jeg egentlig skulle ha heiet vilt på!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Kjenner at årets Dogs4All kommer til å bli slitsomt - men sikkert også gøy. Bratt læringskurve antagelig *ler* Det blir jobbing fra morgen til kveld både lørdag og søndag kun avbrutt av ett lite opphold mens jeg er i ringen med bikkja på søndag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe kart over hall og ringer?? :-) Jeg er så heldig at jeg skal være i ring 12 (hall D) og ring 38 (hall E) så å si samtidig :-(

Dalmatiner har oppmøte kl 10:00, jeg har championklasse hannhund og min regning sier at det er 10 dalmishannhunder før han. Ergo regner jeg med at han sikkert ikke skal i ringen før ca kl 11! Der kommer problemet... Jeg har kelpie som har oppmøtetid kl 11 og der har jeg juniorklasse hannhund, den klassen som skal ut først av rasen *klask* Jeg har aller mest lyst til å stille dem begge selv nemlig :-/ Og har derav tidebes dilemma og angrer nesten på at jeg meldte på begge *sukk* Jeg har ei venninne som kan stille kelpien min (er nok han som er enklest å stille), men han viser seg nok best med meg og d4a og junior er jo litt ekstra hvis man vinner :-D

Hadde de hatt naboringer liksom :-) men frykter det er langt mellom ringene mine.

Huff, jeg har så medfølelse for deg! Jeg tenker på hva jeg skal gjøre om det samme skjer med meg en gang. På en tittelutstilling er det vanskelig om man har to hunder som har muligheten til å ta tittelen altså! Men ja, det er sikkert best å la den enkleste bli stilt av noen andre. :) Lykke til!

Da skal jeg sende mail og klage til NKK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sjansen på å melde på AG Hopp, for om det ikke går bra på utstillingen kunne vi tatt det som trøst etterpå, men nå er jo briefing for hopp liten blitt klokken 08.15, så da blir det bare stress når oppmøte på utstillingen begynner klokken 09.00

Jaja, en kan ikke få med seg alt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne, men frister... eh... kanskje litt lite å reise hjemmenifra kl 05 bare for å se på. Men jeg er jo ikke helt riktig skrudd sammen, så skal ikke se helt bort i fra at jeg dukker opp heller :teehe: Har jo noen skjønninger jeg egentlig skulle ha heiet vilt på!

Det er jo ikke hver dag det er så mange shibaer på et sted. Kanskje du får hilst på drømmeprinsen til Lexie eller noe? :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg mista lysta på hele D4A i år jeg, med tanke på først å måtte betale 410,- i påmelding, så skal man måtte betale for inngang den dagen man ikke stiller. I følge NKK så er det Norsk Varemesse som har sagt det skal være slik. Høres noe rart ut for meg men ...
Så på prisene dems i år, gått opp litt fra i fjor, men, forskjellen er at de har fjernet honnørpriser.
Hørte at klubber som skal ha stand kun får 3 adgangskort også.

Men, nå er påmeldinga betalt og guttungen er lovet hotellopphold, men har min tvil på om jeg melder på til neste år gitt.
Ikke kjenner jeg noen som stiller flere hunder på lørdag heller, som har startnummer til overs :(
Ble litt blæh det her nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg mista lysta på hele D4A i år jeg, med tanke på først å måtte betale 410,- i påmelding, så skal man måtte betale for inngang den dagen man ikke stiller. I følge NKK så er det Norsk Varemesse som har sagt det skal være slik. Høres noe rart ut for meg men ...

Så på prisene dems i år, gått opp litt fra i fjor, men, forskjellen er at de har fjernet honnørpriser.

Hørte at klubber som skal ha stand kun får 3 adgangskort også.

Men, nå er påmeldinga betalt og guttungen er lovet hotellopphold, men har min tvil på om jeg melder på til neste år gitt.

Ikke kjenner jeg noen som stiller flere hunder på lørdag heller, som har startnummer til overs :(

Ble litt blæh det her nå :P

bare tre kort? ja da tenker jeg det blir populært å stå på stand. not..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer muligens å bli med mamma som skal stille snauzeren sin. Sånn stor utstilling som det er ikke noe for meg og Leo ringen, men kunne vært moro å blitt med for å se på, uten Leo. Men får se litt hvordan været til helgen blir, er det fint vær vil vinpk ta turen til fjellet i stedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tre kort? ja da tenker jeg det blir populært å stå på stand. not..

Da kan jo klubbene dekke det, dersom de har problemer med å få nok til å stå på stand. Vet det blir gjort på Villmarksmessa av flere av fuglehundklubbene.

Gleder meg masse jeg, det blir en kjempefin avslutning på en hektisk uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også masse! SKulle gjerne vært der begge dager, men det kan bli litt i overkant dyrt. Elsker å dra til Lillestrøm, tidligere Hamar, jeg. Det er tradisjon gjennom mange år for min del.

Hvis noen vil henge litt med oss når det nærmer seg finaler, rop ut! Har ikke avtale å reise med noen. Selv om jeg kjenner mange som skal dit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at årets Dogs4All kommer til å bli slitsomt - men sikkert også gøy. Bratt læringskurve antagelig *ler* Det blir jobbing fra morgen til kveld både lørdag og søndag kun avbrutt av ett lite opphold mens jeg er i ringen med bikkja på søndag :).

Jeg har allerede planlagt uvanlig spørsmål til deg! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...