Gå til innhold
Hundesonen.no

Blader gies bort (mange)


ToneS
 Share

Recommended Posts

Jeg har gått gjennom bladene mine og gjort en grov-utsortering av blader jeg ikke trenger sånn egentlig... Så før jeg kaster de eller bruker de til noe annet (klipper og slikt i de) så tenkte jeg at kanskje noen soniser har lyst på! :)

Jeg orker ikke å skrive hva hvert enkelt blad handler om, men si noen du er interessert i så kan jeg skrive ned mer om det da.

Alt det koster deg blir frakt (evnt. henting i Trøndelagsområdet eller Dogs4All) og kanskje en liten 10kr til en is for strevet :P haha

Så, her er listen:

Vi med Hund

Ditt Dyr

Terrierbladet

Vi med Jack

Hesteliv

Hund & Fritid

Hundesport

Tjenestehund

Redningshunden

Norsk Luftambulanse Magasin

Toll - Et magasin for tollvesenet

Dogs Monthly

Holistic Horse

Equus

Islandshesten

Hestesport

Modern Dog

Det er både gamle og nye blad.

98% av bladene er i perfekt stand, og lest kun en gang. Men kan ikke garantere det med alle. Orker ikke å bla igjenom de før det evnt. blir aktuelt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter dem gjerne - trenger blader til collager på skolen.

Edit: om noen vil LESE dem må de gjerne få førsteretten altså.

Har fått noen som kanskje tar alle de norske hundebladene. Da blir det ikke mange blader igjen, ikke nok til at det er noen stor vits i å hente de til skolen i allefall tror jeg

Dogs Monthly og Modern Dog - hva slags type blader er det? :)

Dogs Monthly er fra England og jeg tror jeg kjøpte Modern Dog i USA.

Jeg har bare 3 av de da. Var så heldig å fant bilde på google av to av de jeg har.

Modern Dog:

modern_dog1.jpg

Dogs Monthly:

Dogs+Monthly+-+Nov+2011-cover.jpg

April 2012:

Kitchen Raiders

Dogs on Boats

Bernese Mountain Dogs

Working Owners

Behaviour - All about collies

Nutrition - Weight-loss diets

Cross-Breeds - The doodledog dilemma

Just Rewards - Top tips for training success

Expert advice - Skin masses, routine care, cruciate disease, teaching heelwork

Jeg lurer på om det er en artikkel med Amira etter hun var VM i et av Vi med Hund-bladene? Hadde det vært mulig å fått tilsendt det ene bladet om du har det? Jeg trooor det skulle være nr 8 år 2011. Jeg har aldri fått tak i det selv, så det hadde vært litt moro å hatt!

Jeg har bare fra 2009 desverre :/ (Men jeg kan gå gjennom de jeg har tatt vare på når jeg pakker ut og se om jeg har beholdt det selv. I såfall kan du få det! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er en artikkel med Amira etter hun var VM i et av Vi med Hund-bladene? Hadde det vært mulig å fått tilsendt det ene bladet om du har det? Jeg trooor det skulle være nr 8 år 2011. Jeg har aldri fått tak i det selv, så det hadde vært litt moro å hatt!

Det tror jeg ganske sikkert at jeg har iallefall. Ryddet litt i bladene mine for en stund siden og mener jeg så den artikkelen.

Så om ingen andre har det så må du gjerne få mitt :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...