Gå til innhold
Hundesonen.no

Blystadlia


minimoo
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg er gjerne med på tur/trening, og helst på dagtid. Men den kommende uka kan jeg kun torsdag (tror jeg), så om noen vil noe da, så rop ut :) Hadde vært ålright å hatt noen og trent med på grusbanen her på Løvenstad.

Fra neste uke og ut oktober har jeg nok mye tid på dagtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på tur/trening, og helst på dagtid. Men den kommende uka kan jeg kun torsdag (tror jeg), så om noen vil noe da, så rop ut :) Hadde vært ålright å hatt noen og trent med på grusbanen her på Løvenstad. Fra neste uke og ut oktober har jeg nok mye tid på dagtid :)

Jeg er opptatt på torsdag, men ledig neste uke på dagtid :)

Blir gjerne med på treninger på grusbanen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg nett igjen, så vi er gjerne med.

Som nevnt i annen tråd er ikke min alltid like glad i andre hunder, kommer veldig an på. Men om han ikke vil hilse, kan vi alltids gå tur og trene isteden for frislipp og hundelek :) Både han og jeg trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Hei! Dette er kanskje litt gammel tråd, men.

Jeg bor i Blystadlia og vil gjerne trene hund sammen med noen. Vi har hatt litt pause i noen år nå, men nå håper jeg egentlig på å komme back in business og trene mot en lydighetskonkurranse eller to.

Det er jo mye lettere å komme seg ut å trene om det er i nærområdet, og grusbanen her oppe er jo veldig fin å trene på. :)

Er det noen som kan trene en dag neste uke? Jeg er student så har igrunn veldig fleksible dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er kanskje litt gammel tråd, men.

Jeg bor i Blystadlia og vil gjerne trene hund sammen med noen. Vi har hatt litt pause i noen år nå, men nå håper jeg egentlig på å komme back in business og trene mot en lydighetskonkurranse eller to.

Det er jo mye lettere å komme seg ut å trene om det er i nærområdet, og grusbanen her oppe er jo veldig fin å trene på. :)

Er det noen som kan trene en dag neste uke? Jeg er student så har igrunn veldig fleksible dager.

Hvor ligger den grusbanen? :) Vet bare om den på Løvenstad (der jeg bor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - jeg kan godt trene på Løvenstad også, det var ikke sånn ment at det MÅ skje på Blystadlia. Det kom kanskje litt uklart frem. Jeg har eksamen på mandag så skylder på eksamenståka.

Den ligger litt bak butikken, den er også opplyst på kveldstid. Foreløpig er den full av brakker de hadde skolebarna i, men brakkene blir vel borte snart nå som skolen er ferdig. Det er nesten aldri noen som bruker den, så jeg synes det har vært fint å trene der, og det er en veldig stor gressplen ved siden av.

Men jeg er med å trene på Løvenstad også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - jeg kan godt trene på Løvenstad også, det var ikke sånn ment at det MÅ skje på Blystadlia. Det kom kanskje litt uklart frem. Jeg har eksamen på mandag så skylder på eksamenståka.

Den ligger litt bak butikken, den er også opplyst på kveldstid. Foreløpig er den full av brakker de hadde skolebarna i, men brakkene blir vel borte snart nå som skolen er ferdig. Det er nesten aldri noen som bruker den, så jeg synes det har vært fint å trene der, og det er en veldig stor gressplen ved siden av.

Men jeg er med å trene på Løvenstad også! :-)

Nei, herregud, jeg bare lurte på hvor den lå, for jeg aner rett og slett ikke :P Men er ikke så kjent der oppe heller. Er det mulighet til å ha bilen rett ved der eller? :) Hadde ikke hatt vondt av å komme igang med litt trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her i dag som også har fleksibel hverdag, og som kunne tenke seg å trene før klokken 15 i dag, enten på Løvenstad eller her oppe? :-)

Jeg har en veldig fleksibel hverdag, så kan nok bli med innimellom :) Men nå sitter jeg uten hund. Så får bli lengre ut i Mai tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...