Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd fra Minx Design.


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Hver gang en slik tråd som dette dukker opp er jeg like sur for at jeg har hunder med masse, masse pels. I tillegg er den ene så liten at hun kan bruke armbånd som halsbånd :P Misunnelig!

Hun lager jo på mål,så kanskje hun kan lage et bittelite som passer henne? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nå skal dere få kjørt dere! :D Eller gråte av misunnelse! :lol: Eller le av at det er mulig å kjøpe halsbånd med samtlige fjerne kallenavn en har til bikkjene på... :P Til mitt forsvar må det sies at disse halsbåndene er akkumulert over en god stund, altså...

Tar en photoshoot med jentene i morgen. Ser at Aiko gleder seg vilt allerede. :teehe:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang en slik tråd som dette dukker opp er jeg like sur for at jeg har hunder med masse, masse pels. I tillegg er den ene så liten at hun kan bruke armbånd som halsbånd :P Misunnelig!

Haha, hver gang jeg ser kule halsbånd så vurderer jeg nesten en korthåret maskottrase så jeg også kan kjøpe kule halsbånd :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hver gang jeg ser kule halsbånd så vurderer jeg nesten en korthåret maskottrase så jeg også kan kjøpe kule halsbånd :lol:

Nettopp! At vi GIDDER å ha pelsraser a gitt. :P

Ikke er det økonomisk heller, selv om man ikke kjøper sånne her halsbånd! Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives såå godt med korthårs hund og er glad for at jeg ikke er så begeistret for pelsstell.

Men det blir dyrt for lommeboka...det ignorerer jeg, noe må man bruke penger på :)

Gleder meg til å se bilder, jeg har ikke bestilt derfra fordi jeg syntes de virker litt stive og klumpete, så skal bli gøy å se masse bilder :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nå skal dere få kjørt dere! :D Eller gråte av misunnelse! :lol: Eller le av at det er mulig å kjøpe halsbånd med samtlige fjerne kallenavn en har til bikkjene på... :P Til mitt forsvar må det sies at disse halsbåndene er akkumulert over en god stund, altså...

Tar en photoshoot med jentene i morgen. Ser at Aiko gleder seg vilt allerede. :teehe:

*Purre på bilder* :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rett før avsendelese! (Bilde fra minx design sin facebook side)

255452_199101780223819_1391703_n.jpg

Der var Pøbel sitt også, gitt! Han har et til, men har ikke noe godt bilde av det. Kamar hadde et, men jeg ga det bort til noen som kanskje trenger det mer, for jeg målte litt teit og det ble for trangt å få av over ørene. Men veldig fornøyd med minxdesign. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av matchende nametag, formet som et bein i camomønster. Skal det være gjennomført så skal det være gjennomført. Hadde vært enda stiligere om jeg fant en tag formet som slike som de har i militæret da... jaja next time :P

Som Bananen er jeg veldig fornøyd med minx design!

Etter 1års daglig bruk er det dog blitt noe slitasje, men det er ikke annet enn forventet. Bokstavene som er trykket på begynner å løsne litt i liminga her og der, polstringen er slitt/sprukket, mest på nedsiden, men også litt oppe. (På kantene dette) Dette ser man kun om man tar av halsbåndet og studerer det.Tror dette er pga kløing rett å slett. Så om man ikke har det på 24/7 og har en hund som klør seg en del rundt hals så vil det nok ikke blir like slitt som mitt har blitt på 1år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til innkjøp av matchende nametag, formet som et bein i camomønster. Skal det være gjennomført så skal det være gjennomført. Hadde vært enda stiligere om jeg fant en tag formet som slike som de har i militæret da... jaja next time :P

http://www.army-star.no/men/all/originaldogtag2003/armystar_dog_dogtag2003/armystar_00_e.html?gclid=COq2uIfJubkCFY1d3godGCcAgQ :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

*Purre på bilder* :P

Da har jeg omsider hatt været og tida til en liten photoshoot med jentene i hagen. :)

Aiko iført "Mitt livs lys"-halsbåndet. Elsker den kornblå fargen mot den røde pelsen!

DSC_0153_zps2f061b9c.jpg

Her har hun på seg "Koseboll"-halsbåndet. Det er litt lite til henne, så Imouto har egentlig arva det. Passer bedre til henne mtp atferd også, hehe:

DSC_0157_zps9d7acb96.jpg

Her iført 4-årsgaven sin, "Trollbolla"-halsbåndet. Ingen over, ingen ved siden av. :heart: Jeg er dødsfornøyd med halsbåndet også. ;)

DSC_0155_zps4474eebf.jpg

Jeg har to halsbånd med "Sirkus Samurai" på, som de har på når vi skal være litt fancy. De er i samme str, så de kan brukes om hverandre:

DSC_0166_zps1de57805.jpg

DSC_0167_zps1f5d239c.jpg

DSC_0168_zpsde575084.jpg

Imouto iført sitt "Lykkeboll"-halsbånd. Det er dessverre blitt litt lite, men funker når hun er nedrøyta. Glad er hun alltid. :wub:

DSC_0169_zpsb71c9d5a.jpg

Her iført sitt "Super-Samurai"-halsbånd. Og selvsagt så kul at hun ikke trenger å posere. Super-Samuraier gidder ikke det, nemlig. :P

DSC_0164_zps94013af2.jpg

Her viser hun fram forskudd på 3-årsgaven sin "World Police"-halsbåndet. Digger at det blei akkurat sånn jeg håpa på!

DSC_0171_zps7308bd91.jpg

Imouto iført sitt "Kamikaze"-halsbånd. Fullstendig overkill, men jeg ante virkelig ikke hvor lang den fleecen var da jeg bestilte. :lol:

DSC_0176_zps0b57340b.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider hatt været og tida til en liten photoshoot med jentene i hagen. :)

Aiko iført "Mitt livs lys"-halsbåndet. Elsker den kornblå fargen mot den røde pelsen!

DSC_0153_zps2f061b9c.jpg

Her har hun på seg "Koseboll"-halsbåndet. Det er litt lite til henne, så Imouto har egentlig arva det. Passer bedre til henne mtp atferd også, hehe:

DSC_0157_zps9d7acb96.jpg

Her iført 4-årsgaven sin, "Trollbolla"-halsbåndet. Ingen over, ingen ved siden av. :heart: Jeg er dødsfornøyd med halsbåndet også. ;)

DSC_0155_zps4474eebf.jpg

Jeg har to halsbånd med "Sirkus Samurai" på, som de har på når vi skal være litt fancy. De er i samme str, så de kan brukes om hverandre:

DSC_0166_zps1de57805.jpg

DSC_0167_zps1f5d239c.jpg

DSC_0168_zpsde575084.jpg

Imouto iført sitt "Lykkeboll"-halsbånd. Det er dessverre blitt litt lite, men funker når hun er nedrøyta. Glad er hun alltid. :wub:

DSC_0169_zpsb71c9d5a.jpg

Her iført sitt "Super-Samurai"-halsbånd. Og selvsagt så kul at hun ikke trenger å posere. Super-Samuraier gidder ikke det, nemlig. :P

DSC_0164_zps94013af2.jpg

Her viser hun fram forskudd på 3-årsgaven sin "World Police"-halsbåndet. Digger at det blei akkurat sånn jeg håpa på!

DSC_0171_zps7308bd91.jpg

Imouto iført sitt "Kamikaze"-halsbånd. Fullstendig overkill, men jeg ante virkelig ikke hvor lang den fleecen var da jeg bestilte. :lol:

DSC_0176_zps0b57340b.jpg

Så herlige bilder, og herlige halsbånd. Og minnes noen andre som bestilte halsbånd med litt lang fleece :P:innocent::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine halsbånd SEC! Gleder meg til mitt kommer! :frantics:

Hvor lang tid tok det før du fekk dine? Mitt ble bestilt 2.sept,så nå må det komme før jeg blir gal :lol:

Hun har forferdelig lang produksjonstid, dessverre. Om du bestilte 2. september har det jo ikke gått en måned enda engang, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...