Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-utstyr


Ingidano
 Share

Recommended Posts

Hm, kva slags lydighetsutstyr bør en ha i en butikk? "Hundeliv" treng litt meir utvalg! ;) (og kan skaffe det meste...)

Tja, apportbukk, kjegler, ruta, godt utvalg med godbiter (gjerne billig og heller større kvanta). Gode treningskobler.

Det er ihvertfall ting jeg kunne tenke meg å finne i butikk, og gjerne forskjellig utvalg av dette. Hadde sikkert ikke skadet med godt utvalg av treningsvester, men vanskelig å få dette billig nok til at man ikke kjøper det et annet sted (nettet kanskje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kva slags lydighetsutstyr bør en ha i en butikk? "Hundeliv" treng litt meir utvalg! ;) (og kan skaffe det meste...)

Godt utvalg i draleker og baller i forskjellig materialer, gjerne skinn fra sau/kanin osv. Gjerne også biteskinn, selv om det går mer mot bruks. Savner også å finne LP-hinder, pr dags dato må en vel bestille fra Sverige. Små godbiter, så en slipper å dele opp for hver trening. Ellers enig med Siri E. :)

Tja, apportbukk, kjegler, ruta, godt utvalg med godbiter (gjerne billig og heller større kvanta). Gode treningskobler.

Det er ihvertfall ting jeg kunne tenke meg å finne i butikk, og gjerne forskjellig utvalg av dette. Hadde sikkert ikke skadet med godt utvalg av treningsvester, men vanskelig å få dette billig nok til at man ikke kjøper det et annet sted (nettet kanskje).

Synes treningsvester er vanskelig, de færreste legger ut måletabeller på størrelsene, og da blir det litt "bingo" om det passer.

Det er egentlig hovedproblemet mitt, alle har litt, så en må bestille fra flere plasser. Styrete :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes treningsvester er vanskelig, de færreste legger ut måletabeller på størrelsene, og da blir det litt "bingo" om det passer.

Derfor er det veldig kjekt med butikker som har dem, så kan man prøve å finne riktig størrelse, og så bestille på nett. Gjorde det selv nå nylig, bare at jeg prøvde vestene til noen jeg kjenner ikke i butikk.

Problemet er jo ofte at vi alle har litt forskjellige preferanser, og da må butikken ha ekstremt godt utvalg. Man kan rett og slett ikke forvente at dem har ørtogførti forskjellige baller liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det veldig kjekt med butikker som har dem, så kan man prøve å finne riktig størrelse, og så bestille på nett. Gjorde det selv nå nylig, bare at jeg prøvde vestene til noen jeg kjenner ikke i butikk.

Problemet er jo ofte at vi alle har litt forskjellige preferanser, og da må butikken ha ekstremt godt utvalg. Man kan rett og slett ikke forvente at dem har ørtogførti forskjellige baller liksom..

Vester er mangelvare i butikkene her omkring dessverre. Og får meg ikke helt til å spørre folk om å få prøve vestene deres :P Men blir vel en orden på det, må ha noe til vinteren.

Forventer såklart ikke at en butikk skal ha alt som finnes av leker og utstyr, men litt mer en en og annen apportbukk hadde vert fint :) Og ikke minst, metallapporter som ikke koster 500,-

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt:

- Ruta
- Kjegler
- Apporter (både i tre, plast og metall)

- Targetstick

- klikker

- targetmatte

- umotståelige leker (feks med saueskinn og kong squeez baller)

- Umotståelige godbiter i grei størrelse

- Treningsvest/jakke

- kanskje noen treningsbøker

- Refleks til hund og fører

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har apportbukk, draleiker med saueskinn (og andre leikar), treningsvestar og forkle (med måleinstruksjonar), dummy, klikker og kobbel med ring i handtaket i nettbutikken no. Hopphinder er vanskelig å få tak i, men vil ha det i butikken når en får tak i det;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...