Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

Grisehaler til sterkt redusert pris! Pga. at noen av grisehalene blir fryst for fort rett etter avkapp så forandrer fargen seg når de blir tørket. Dette har ingenting å si for kvaliteten, kun utseende og derfor har jeg fått et tilbud på å tilby dere disse til redusert pris. Derfor selges nå et stort antall av disse ut for 49kr for 10 stykk til det er tomt for disse hos leverandøren i denne omgangen.http://www.arivo.no/index.php?route=product%2Fproduct&path=91&product_id=216

Har også fått inn litt mer rogz. Roglite til 49kr, slurp skålene og de dobble skålene til rogz i alle størrelser og farger og smileballene.

Halsbånd med lys er kommet inn og ergocomfort seler. Det er på vei xtrem senger fra trixi som er her på mandag :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr a

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håp

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille var

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei :) Har et spørsmål jeg tenkte kanskje du kunne hjelpe meg med? Lurer på å kjøpe en Soggy Doggy dørmatte, men har muligens et problem. Det er bare 1,4 cm mellom gulvet og utgangsdøra vår. Vil det være plass til ei sånn matte under? M.a.o hvor tjukk er matta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Har et spørsmål jeg tenkte kanskje du kunne hjelpe meg med? Lurer på å kjøpe en Soggy Doggy dørmatte, men har muligens et problem. Det er bare 1,4 cm mellom gulvet og utgangsdøra vår. Vil det være plass til ei sånn matte under? M.a.o hvor tjukk er matta?

det tror jeg blir for lite :( Målte her å her er det 3,3cm mellom gulv og døren. Det går bra men tror i hvert fall du måtte hatt 2cm. Litt vanskelig å måle matta også siden den er "fluffy" på toppen liksom og dermed vanskelig å si hvor mange cm klaring du må ha for at den ikke skal krølle seg sammen når du åpner døra

Klør i fingrene etter å bestille kløv! :-D vil ha vil ha!

Ja men nå har jeg bare S igjen.... Alle gikk ut når jeg hadde tilbud for en liten stund siden så spørs hvilken størrelse du trenger sa :) uansett så MÅ alle bestillinger kommer helst i helgen for fristen for å sende med posten er 16. desember, altså på mandag. Kan sende etterpå men da garanterer de ikke at det kommer frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg blir for lite :( Målte her å her er det 3,3cm mellom gulv og døren. Det går bra men tror i hvert fall du måtte hatt 2cm. Litt vanskelig å måle matta også siden den er "fluffy" på toppen liksom og dermed vanskelig å si hvor mange cm klaring du må ha for at den ikke skal krølle seg sammen når du åpner døra

Ja men nå har jeg bare S igjen.... Alle gikk ut når jeg hadde tilbud for en liten stund siden så spørs hvilken størrelse du trenger sa :) uansett så MÅ alle bestillinger kommer helst i helgen for fristen for å sende med posten er 16. desember, altså på mandag. Kan sende etterpå men da garanterer de ikke at det kommer frem :)

Oh no!!! Vegas må jo ha Small da :-) Men Nico må jo ha L eller XL. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no!! Vegas må jo ha Small da :-) Men Nico må jo ha L eller XL. hehe

Ivo har L og er 38kg på idealvekten men kraftig da :) Har 1 S igjen på lageret. Kommer nok til å bestille inn flere altså og kommer til å holde på prisen jeg har på de nå :) Men usikker på hvor mange jeg bestiller inn. Prøver å bygge opp varelageret litt etter litt men dette er jo dyre produkter og usikker på om det er noe det går MYE av selv om de er veldig gode :) Ønsker du L eller XL så si gjerne ifra så kan jeg bestille inn og legge av til deg når de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg blir for lite :( Målte her å her er det 3,3cm mellom gulv og døren. Det går bra men tror i hvert fall du måtte hatt 2cm. Litt vanskelig å måle matta også siden den er "fluffy" på toppen liksom og dermed vanskelig å si hvor mange cm klaring du må ha for at den ikke skal krølle seg sammen når du åpner døra

Ja men nå har jeg bare S igjen.... Alle gikk ut når jeg hadde tilbud for en liten stund siden så spørs hvilken størrelse du trenger sa :) uansett så MÅ alle bestillinger kommer helst i helgen for fristen for å sende med posten er 16. desember, altså på mandag. Kan sende etterpå men da garanterer de ikke at det kommer frem :)

Ah, ok. Det var dumt. Tusen takk for hjelpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivo har L og er 38kg på idealvekten men kraftig da :) Har 1 S igjen på lageret. Kommer nok til å bestille inn flere altså og kommer til å holde på prisen jeg har på de nå :) Men usikker på hvor mange jeg bestiller inn. Prøver å bygge opp varelageret litt etter litt men dette er jo dyre produkter og usikker på om det er noe det går MYE av selv om de er veldig gode :) Ønsker du L eller XL så si gjerne ifra så kan jeg bestille inn og legge av til deg når de kommer :)

Jeg får måle litt på Nico å finne ut hva han må ha ;-) Hvordan er den å bruke til trekk på fjelltur? Like greit å ha nonstop selen UNDER??

Vegas er 51cm høy og 20,5kg. Men han er 10 mnd så må tenke på om det er litt tidlig å kjøpe kløv enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får måle litt på Nico å finne ut hva han må ha ;-) Hvordan er den å bruke til trekk på fjelltur? Like greit å ha nonstop selen UNDER??

Vegas er 51cm høy og 20,5kg. Men han er 10 mnd så må tenke på om det er litt tidlig å kjøpe kløv enda ;-)

Jeg har ikke så mye erfaring på verken seler eller kløv så jeg tørr rett og slett ikke si noe. Sikker mange mange flere her inne som har mer kunnskap på det området enn det jeg har :) men ja jeg vil tro det er best med sele under ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er inne i den siste dagen før fristen for å sende pakker går ut! Fristen er i morgen 16. desember. Heldigvis har vi post i butikk så jeg får sendt avgårde bestillinger helt til i morgen kveld. Så skal du ha noe til jul så bestilll NÅ Det er KUN 2 karamellbrune Xl soggy doggy matter og kun 4 beige igjen. Nesten tomt for sloopmattene til å ha under mat/vannskål og det minker med vanlige matter. Vi har også free motion trekkselene til kun 499kr MANGE fine mat og vannkåler fra Rogz også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye erfaring på verken seler eller kløv så jeg tørr rett og slett ikke si noe. Sikker mange mange flere her inne som har mer kunnskap på det området enn det jeg har :) men ja jeg vil tro det er best med sele under ja :)

Målte Nico fra albue til albue og det var 76-77 cm :-) Men vil dette si Large eller XL?

Vegas er ca 64cm. Så da vil det bli Small, helt klart... Tror du jeg glatt kan bestille til han, eller vil han kunne vokse ut av den? hehe! *meget lyst på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte Nico fra albue til albue og det var 76-77 cm :-) Men vil dette si Large eller XL?

Vegas er ca 64cm. Så da vil det bli Small, helt klart... Tror du jeg glatt kan bestille til han, eller vil han kunne vokse ut av den? hehe! *meget lyst på*

ville gått for L tror jeg...

her er tabellen:

S M L

Bredde* 66 cm 69 cm 74 cm XL: 83 cm

Kiloanvisning 15-28 kg 24-35 kg 30-40 kg 38+ kg

Og nå gikk akkurat den siste av kløvene. Men som sakt jeg bestiller gjerne inn til deg til samme pris som de er for nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for L tror jeg...

her er tabellen: S M L Bredde* 66 cm 69 cm 74 cm XL: 83 cm Kiloanvisning 15-28 kg 24-35 kg 30-40 kg 38+ kg Raseeksempler** - Border Collie

- Springer Spaniel - Retriever

- Setter

- Husky (tispe) - Schäfer

- Boxer - Rottweiler

- Berner Sennen

Og nå gikk akkurat den siste av kløvene. Men som sakt jeg bestiller gjerne inn til deg til samme pris som de er for nå :)

Skal se om jeg får prøvd kløvene før jeg bestiller ;-) Da vet jeg at jeg får riktig størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10% på alt i nettbutikken ut året ved bruk av rabattkode SALG13

Rabattene gjelder også på allerede nedsatte priser :)

Reiser til Vestfossen fra Egersund/Stavanger 28.12 og skal være i Drammen på kurs hos Maren på søndagen. Hjem igjen samme vei 01.01. Så hvis noen vil ha noe på veien, prøve noe el. så si ifra så ordner vi det :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 10% på alt i nettbutikken ut året ved bruk av rabattkoden: SALG13 Vi har masse fint til hunden av topp kvalitet. Baggen magebelter, frimotion seler, potesalve og back on track dekken som er topp for dere som nå skal ut på ski med hunden, eller bare ønsker utstyr av fantastisk kvalitet som gjør turer mye mer behagelig for hund og eier. Jeg reiser til Drammen/Vestfossen nå på lørdag 28.12 og hjem igjen 01.01 hvis noen trenger noe eller ønsker å prøve noe. Kjører fra Egersund. Ønsker du noe levert så kan du ta kontakt FØR bestilling så ordner vi det sånn at du får gratis frakt.

Nå kommer det også snart inn mer soggy doggy. Vet det var mange som vil ute etter de mørkeste mattene og matter uten bein på. Så greit hvis de som ville ha kan ta kontakt med meg så skal jeg legge av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløven da? Har du fått inn flere størrelser der? :)

Nope :hmm: men de kommer på nyåret. Er det noen som vil ha så hadde det vært greit med en beskjed om hvilken størrelse så jeg passer på at det kommer inn nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januarsalget er i gang! Egen katogori men JANUARSALG er oppretter på siden og der vil du finne mange gode tilbud På toppen av alt har vi jo GODE priser på alt annet også i nettbutikken, hele å året rundt :)

http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lageret må flyttes for det blir alt for mye styr å ha det så langt borte som det er i dag. Derfor ligger det nå mye ute på tilbud i nettbutikken og mere vil nok komme etter hvert. Selv om jeg hele tiden tror jeg har så lite på lager så vises det hele tiden at det faktisk er veldig mye så nå prøver jeg å lette arbeidet for meg selv om samboer når vi skal flytte lageret så da prøver vi å selge ut meste mulig. På tilbud er det: soggy doggy vanlige dørmatter, xl dørmatter, buster vinterdekken, non-stop freemotion seler, mat og vannskåler, valset spiserør, grisehaler, masse håndlagde retrieverkobbel, stick snop i forskjellige smaker, madrasser, isbjørntepper som er fylt med ull og geniale til hunder med allergier siden de er antimidd og anitbakteriell, ++++

Mange håndlagde retrieverkobbel er lagt ut på tilbud nå! Det er ikke mange av hver så her er det første "mann til mølla". Mange kjekke farger, utrolig slitesterke, meget gode å holde i og de tåler selv de sterkeste hundene http://www.arivo.no/index.php?route=product%2Fcategory&path=91&page=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke inn størrelse 63 eller 67 i bot vinterdekken? :-) Jeg har str 67 i nettdekkenet, men tror 63 hadde passer ;)

Jo etter hvert :) Siden jeg jobber med å få flyttet lageret og sånn så har jeg ventet med å ta inn varer egentlig. Har bare fått inn det som er bestilt en stund tilbake og varer jeg har lovet folk eller de har bestilt. Nå reiser jeg bort på lørdag og er borte i en god uke så mye kommer nok ikke før i februar for da er jeg nok på plass i nytt lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...